-Ko nori, Primadonna?- aš pakalusiau pakėlusi ragelį.
-Ir tau labas, mažute,- jis sumurkė.
-Nevadink manęs taip. Ko nori?
-Norėjau pasakyti, kad grįšiu ne rytoj, o poryt.
-Koks skirtumas?- aš sumurmėjau.
-Nebūk tokia. Man nepatinka, kai esi tokia atžari.
-Turėtai žinoti, kad man nerūpi, kas patinka tau.
-Prašau, nebūk tokia. Bet kokiu atveju tu privalėsi mane pamėgt.
-Ne-aiš-kink,- aš piktai atrėžiau ir numečiau ragelį.
Nekenčiu Justin ir jo būdo. Nesuprantu, kaip milijonai merginų gali vadinti jį savo idialu jei jis yra savanaudis, arogantiškas šiknius, ieškantis naudos tik sau pačiam. Nekenčiu tokių žmonių. Dėl šios priežasties neturiu daug draugų, nes kas antras yra būtent toks kaip Justin. Ir kodėl jis pasirinko būtent mane. Negi mano, kad jis galįs sutramdyti tokią kumelaitę kaip aš? Jei taip, tada tegul net nesvajoja. Aš parodysiu jam, kokia galiu būti.
-Gerai, Megan, turiu eiti,- aš pasakiau susirinkdama savo daiktus nuo stalelio.
-iki,- ji šyptelėjo ir aš palikau ją kavinėje vieną.
Aš grįžau namo ir nuėjau į vonią. Šiltas vanduo, bėgantis mano kūnu visuomet mane atpalaidavo, ir galima sakyti, buvo ir yra mano geriausias draugas.
Nusišluosčiusi savo kūną ranksluoščiu ir persirengusi nuėjau į virtuvę.
Gamindama sau valgį aš išrindau Kenny kalbantį su kažkuo telefonu.-Supratau , pone, pranešiu panelei.
Aš išgirdau žingsnius vis garsėjančius.
-Um, panele,- Kenny kreipėsi į mane.
-Taip, Kenny. Ko nori?
-Ponas liepė jums perduoti, kad jo planai pasikeitė ir jis grįš šįvakar.
-Ir...?
-Dar jis liepė pranešti, kad jūsų vestuvės bus lygiai po mėnesio.
-Ką? Tu turbūt juokauji. Kitą mėnesį?!- aš negalėjau patikėti savo ausimis.
Aš užmušiu Justin!
-Ne, nemanau. Ponas tiesiog liepė man tai jums perduoti,- Kenny kuo ramiausiu tonu pasakė.
-Gerai, Kenny,- aš atsidusau,- gali eiti.
Kenny linktelėjo ir nuėjo atgal į kiemą, kur jis saugojo namus.
Taigi, jau po mėnesio išaus ta valanda, kuomet turėsiu tekėti už nemylimo vaikino. ir dar būdama tik 18.Žinau, kad ir kaip būtų sunku, aš turėsiu su tuo susitaikyti.
Aš nesu ta, kuri netinkamose situacijose bando pabėgti, išsisukti. Aš esu ta, kuri iš sunkios padėties visada išpeš ką nors teigiamo sau.