~Hastane~

21 2 2
                                    

Multide Ozan var. İyi Okumalar...
~
Beste'nin gözünden..
~
Ozan bana bir mesaj atmıştı. Bir özür mesajı. Onu affetmelimiydim ? Bunu Ekin'e sormalıyım. Çünkü söylenen herşey onun içindi diye düşündüm ve Ekin'e"Dün yaşanılanlar için gerçekten üzgünüm. Özür dilerim. Ozan'ı affediyor musun?" Ekin bir süre sonra;"Evet"dedi. Ben de Ekin'e teşekkür edip Ozan'a "Peki. Seni affettim." diye mesaj attım. Anında mesaj geldi. Ozan "Çabuk bize gel. Kolumu kestim çok acıyor. Lütfen"yazmıştı. Elim ayağım birbirine dolanmıştı bu mesaj karşısında. Hemen montumu ve çantamı alıp Ekin'e "Özür dilerim. Gitmem lazım."dedim ve koşarak oradan uzaklaşıp bir taksiye bindim.Taksiden hızlı gitmesini rica ettim. Ozan'ın evine varmıştım. Geldiğimde kapı biraz geç açıldı. Ozan çok kötüydü. Kan kaybediyordu.Hemen çantamı birkenara atıp yere eğildim. "Ozan!Hemen ambulans çağırmalıyım!". Telefonumu çıkarıp hemen 112'yi tuşladım. Adresi verdim. 5-10 dakika sonra ambulans geldi. Hemen Ozan'ı içeriye aldılar. Hızlıca gidiyorduk. En sonunda hastaneye vardık. Hemen acile aldılar. Ben çok merak etmiştim. Koluna bu kadar kan kaybettirecek noldu? Of Ozan of. Onu merak ediyordum. Görmek istiyordum. Ancak doktorlar buna izin vermiyordu. Merakla bir sağa bir sola yürüyüp bekliyordum. Kafam çok karışıktı. Yorulduktan sonra beni dinlenme odasına aldılar. Biraz oturdum. Sonra bir doktor geldi vd bana" Ozan Bey'in yakını sizmisiniz?"dedi. "Evet benim. O nasıl? İyi mi?" şeklinde durmadan soru soruyordum. Doktor Bey"O şuanda iyi. Biraz daha geç gelseydi ölebilirdi. Tam zamanında gelmiş hanımefendi. Ozan Bey'in biraz dinlenmesi lazım. Sonra onu görebilirsiniz" dedi. "Teşekkürler"dedim. Sonra doktor odadan ayrıldı. Ve bende tekrar kanepeye oturdum.
••
Arkadaşlar bölüm baya kısa oldu. Bundan dolayı özür diliyorum. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
ÖNERİLER
Apartmandaki Sapık
Düşler Denizi
S.Olgun

Sensizliğin Ardından...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin