Bölüm 4

44 2 0
                                    

(Hemen Burağı İtip Elinden Tuttum Ve Normal Çiftler Gibi Üniversite Dışına Çıktık)

Burak:Aşkım Benim Ya

(diyip benle dalga geçiyodu)

Ceren:Kapa Çeneni Sapık Uzaylı

Burak: Çıkmasaydık Bile Sen Benden Hoşlanacaktın

Ceren:Olayı Düzeltmek İçin çıkıyorum gerçek çıkma değil

Burak: Off

(bir anda sinirlenip yüzüne tokat attım)

Ceren:Beni Öpmeseydin Bunları Hiç Biri Başıma Gelmezdi

Burak:Beni Sevmiyormusun?

(cevap vermeden evime doğru gittim.biraz üzülmüştüm çünkü burak bana değer veriyordu ondan özür dilemek için onun evine gittim. Bahar adında bir kız burağı seviyomuş burağın evine gitmiş işte yavşamış burak istememiş ama kız zorla burağı öpmüş bende burağın evine geldim anahtar dışarda kalmış kapıyı açtım ve o halde görünce şok oldum hemen eve doğru koştum)

(burak benim yanlış anladığımdan dolayı evime kadar geldi evime zorla girdi kovmaya çalıştım gitmedi sonra burağı ittim yere düştü üstüne oturdum ve tam yüzüne yumruk atacakken kolumu tuttu sinirden göz yaşlarımı tutamıyodum göz yaşlarım burağın yüzüne geliyodu)

Ceren: Çok Sevdim Seni Ama Sen Uzaylı Bir Sapıksın Yetmedi Dimi Sana!!! Birini Kullan Sonra Çöpe At İkincisini Al.

(Burak Hemen Bana Sarıldı Bir yandan ağlıyordum göz yaşlarım burağın üstünü su etmişti resmen. Burak sonra olayı anlattı.Ben hala ağlıyordum burak göz yaşlarımı siliyodu sonra bana ağlama dedi ve gözlerime baktı gözlerim kan gibi kıp kırmızı olmuştu ağlamaktan)

Burak:Ceren Şunu bilki kalbim senin. Asla ve aslada başkasının olamaz kalbimin anahtarı sensin

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Gece olur

Ceren: Burak Gitme 💦

Burak: Ama..

(bu sefer ben burak daha sözünü bitirmeden dudağına yapıştım)

Ceren: Seviyorum

Burak: Bende

(koltuktaydık burağın dizlerinin üzerinde kafamı koymuş o benim saçımı ben onun saçını okşuyordum)

Burak:Güzel Şort .d

Ceren: Sapıksın İşte Sapık Uzaylı

Burak: Lakabımı Seviyorum .d

(dedi ve onun saçını çektim oda benim saçımı çekti sonra itiştik ve yere düştük göz göze geldik bana yaklaşmaya başladı nefesi tenime deniyordu ve yine böle vir bir şeyi bozan biri olması lazımdı mira evin kapısını açtı bizi öyle görünce)

Mira: Tamam siz devam edin ben Otelde Kalırım

Ceren: Mira Dur Gel Yanlış Anladın

(deyip kolundan tutup çektim)

Ceren: Sen 1 Hafta Kalmicakmıydın?

Mira: Annem Eğtimini Aksatma Deyip Yolladı

Ceren: Tamam O Zaman hahaha burakta tam şimdi gidecekti dimi burak hahaha

Burak: Evet bende gidiyordum şimdi

Mira: Belli oluyor gittiğin

(mira tuvalete gitmişti ben burağı kapıda uğurluyodum)

Burak: Çıkıyomuyuz?

(çok kötü yüzüm kızarmıştı ve hemen kapıyı kapattım yüzüne çok garipti durmadan öpüştüğüm biriyle neden çıkmıyorum)

Mira:Ceren Çıkıyomusunuz :D

Ceren: Şeyyy.... Hayır... Neyse ben biraz şey işte

Mira: Off konuştukça batıyosun doğruyu söyle napıyodunuz?

Ceren: o benim saçımı çekti bende onun sonra yere düştük bakıştık sonra sen kapıyı açtın hepsi bu

Mira:Yani öpüşmediniz mi?

Ceren:5 veya 6 kez belkide 7

Mira: E siz çıkıyosunuz

Ceren:Hayır ama Üniversitesede çıkıyomuş gibi yapıcaz çünkü herkes bizi gördü

Mira: Ohaa. Ama çıkmak sayılıyo sonuçta ikiniz öpüştünüz ve...

Ceren : Kes artık

(dememe rağmen hala devam ediyordu)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sabah olur

(Kapı sesiyle uyandım gittim açtım burak vardı)

Burak:Uyurkende şort giydini bilmiyordum bide şortun yırtılmış

(hemen kapıyı kapattım yüzüne)

Mira: Ceren kimmiş??

Ceren: Burak

(hemen üstümü değiştirdim ve bu konbini giydim)

(Ve Üniversiteye doğru yürüyordum bir anda ağzıma bir el geldi avazım çıktığı kadar bağırdım ama sesim çıkmıyodu doğru düzgün sonra baktımki Salak ağzımı Tutmuş Bana Cezanı Çekiceksin Diyip Bir Yandan Saçımı Çekip Sürüklüyodu bir şey yapmam lazımd...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ve Üniversiteye doğru yürüyordum bir anda ağzıma bir el geldi avazım çıktığı kadar bağırdım ama sesim çıkmıyodu doğru düzgün sonra baktımki Salak ağzımı Tutmuş Bana Cezanı Çekiceksin Diyip Bir Yandan Saçımı Çekip Sürüklüyodu bir şey yapmam lazımdı özel bölgesine tekme attım o sırada eli azımdan kalkmıştı ve hemen avazım çıktığı kadar bağırdım ve tam kaçmak için koşuyodum ki bacağımdan tutup çekti yere çok kötü düştüm hem bacaklarım kanıyodu hemde kafam. Burak bir yerlerden ses duyunca sese doğru koşmuş Salakta burak gelmeden kaçtı Hemen burak beni hastaneye götürdü. Gerekli Tedavileri Aldım Çok Şükürkü Ciddi Bir Meselem Yoktu)

5.BÖLÜM Yayınlandı

Nefesin Benim OlsaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin