1

651 43 19
                                    

Kazuki Akeno- klasické písmo

Kazuki Akeno- klasické písmo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hideaki Manoru-tučné

Když jsem přišel domů, hodil jsem si tašku do rohu místnosti, konečně pátek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem přišel domů, hodil jsem si tašku do rohu místnosti, konečně pátek. Sedl jsem si na gauč a čučel do stropu. Po chvilce mne už ten bílý strop omrzel, tak jsem si vzal ovladač a pustil si televizi, projížděl jsem si programy, ale nic tam nedávali, jen nějaký pořady pro důchodce.
Šel jsem do kuchyně se podívat jestli mám nějaký alkohol. Á, spása je tu, ale je tam jen troška( jasně troška, Hushi ty máš dost xD ta čtvrtka to je fakt málo no xD). Prve jsem upíjel pomalu, aby si moje hrdlo zvyklo na pálivou chuť alkoholu a pak do sebe kopl zbytek. Koukl jsem na láhev, to bylo rychlý. Jde se do klubu! Šel jsem do předsíně, kde jsem si vzal bundu a nazul si boty, vyšel jsem ven, jelikož už jsem měl malinko toho alkoholu v sobě, tak jsem zalezl do blbého klubu- gay klubu. Neřešil jsem a vlezl jsem tam. Chlast jako chlast, tak co. Sedl jsem si na barovou židličku a poručil barmanovi ať mi dá jednoho panáka.

Už jsem měl celkem dost upito když do baru přišel někdo pro mne neznámý. Hmm. Zajímavý a i celkem pohledný, všiml jsem si, že má brýle, takže to je asi nějaký úředníček. Když už v sobě měl asi desátýho panáka, tak jsem ho už oderval od baru. Něco nesrozumitelného zamumlal.

Někdo mne rval od barové židličky. "To je má židlička." zamumlal jsem, i když jak jsem byl opilý, tak mi bylo sotva rozumět. Koukl jsem se na tu osobu, byl to chlap, který měl dlouhý fialový vlasy, asi se mu na ně vysral jednorožec. No i když já mám co říkat, křivě jsem se pousmál. Ten chlapík mne táhl někam pryč, nějakou temnou chodbou. Jak mne tak držel, tak jsem mu začínal tíhnout na rameni. Začínal jsem usínat.

Táhl jsem ho pryč zadním vchodem a najednou se mi začal věsit na rameno, když už jsem to sotva vydržel, tak jsem se vykašlal na nějaký nošení přes rameno a bez ostychu jsem ho vzal do náručí. Vyšel jsem ven, a šli jsem ulicí vpravo, čtvrt hodiny mi trvalo než jsme se dohrabošili do mého bytu. Vytáhl jsem klíčky z džín a po nějaké době se mi podařilo odemknout. Odkopl jsem boty k botníku a vystoupl jsem na podestu, šel jsem chodbičkou a když jsem byl u ložnoce zamířil jsem k posteli. Když už jsem ho ukládal strhl mne dolů.

Cítil jsem jak mne někdo vzal do náruče, byl z něj cítit alkohol a ještě něco, co jsem nemohl rozluštit. Upadl jsem do lehkého spánku. Probral jsem se až mne ten neznámý jednorožec pokládal na postel. Strhl jsem ho dolů. Co to proboha dělám? To za mne jedná opilost, to je jasný. Najednou mne začal líbat. Co? Chvilku jsem po něm koukal vykuleně, pak jsem se ale přidal. Dobyl jsem se do jeho rtů a začal vést s jeho jazykem válku, mezitím mi zajel rukou pod triko, což ho asi stálo malé úsilí, protože mám na sobě ještě mikinu. Zasténal jsem poté, co mi zmáčkl bradavku a pak ji s pečlivostí začal mnout. Já jsem se po chvilce zastavil. Nechápavě na mne koukal.

Nečekaně zastavil. Koukal jsem na něj asi jak péro z gauče, protože se začal řehtat. Začal si svlékat mikinu a pak i triko, letělo obojí někam pryč. Následoval jsem jeho příkladu. Idhodil jsem svršky někam do kšá a dravě se na něho vrhnul. Začal jsem mu líbat místo, kudy vede tepna, motýlími polibky jsem pokračoval dál, přitom jsem začal hladit jeho kamaráda, tam dole přes ty džíny, když jsem byl u podbřižku začal jsem rozepínat ten ďábelský knoflík. Po několika vytlemených nepodařených pokusech jsem to dokázal. Alleluja! Stáhnul mu kalhoty a on je někam odkopl, jeho kamaradíček byl už ztvrdlý. Dost rychle. Vzal jsem jeho trenýrky za gumu a chtěl mu je stáhnout, ale on mne zastavil.

Když jsem měl dole džíny, tak můj malý Kazuki už se ozýval. Už mi chtěl sundat trenýrky, ale já ho zastavil. "A to ty toho tam dole budeš trápit?" zeptal jsem se a ukázal na jeho se zvětšující bouli na džínech. Nečekal jsem na odpověď a vrhnul jsem se na knoflík, rozepnul jsem ho během mžiku oka, strhnul jsem z něj kalhoty a i s nimi trenky. Ukázal mi svoji chloubu.

"Tak to ne, ty taky jdeš do naha a žádný odmlouvání." Strhl jsem mu trenýrky a jeho chlouba se mi ukázala, vzal jsem ji do ruky a začal olizovat jeho špičku. Ruce, které mi přehodil přes rameno, tak jimi vjel do mých vlasů. Už jsem nemohl déle otálet, tak jsem vzal celý jeho úd do pusy, prve pomalu jsem pohyboval a pak jsem začal zrychlovat tempo. Ložnicí se ozývali hlasité vzdychy. Po nějaké chvilce se mi udělal do pusy, poslušně jsem jeho bílý poklad spokl, ale trochu jsem si ho v puse nechal a obdařil jsem ho jeho výkonem. Když jsme se líbali, začal jsem pomalu postupovat k jeho pozadí, prvně jsem tam strčil jeden prst, pak druhý a to už zasténal přidušeně do mé pusy, on mi začal mnou bradavky, na jeho pohybech bylo vidět, že je nováček ale rychle se učil.

Chudáka jsem vynechával a nechal se obstarávat, jako sobec. Tak jsem mu začal nemotorně mnou brdavky, když mi do zadku přidal třetí prst. Zasténal jsem. Chvíli ve mne hledal mé citlivé místečko a pak prsty pomalu vyndal a než jsem se nadál začal mi ho tam zandávat pomalu, bolelo to, jak čert, ale po chvilce jsem si na jeho velikost zvykl. Přirazil až pokořen, prve pomalu, pak mne chytil za boky a přirážel, pak jsem ho vzal za ruce a odendal je a sám jsem se začal pohybovat. Výjřiky slasti se ozývali pokojem, po nějaké chvíli jsem se mu udělal na bříško a on vzápětí do mě. Padli jsme vyčerpaně na postel, on ho ze mě pomalu vytáhl, chtěl jsem se ještě přitáhnout k polibku, ale usnul jsem.

Udělal se první mne na břicho a já pak po chvíli do jeho nitra. Lehli jsme vyčerpaně na postel a vytáhnul jsem svou chloubu z jeho nitra. Chtěl jsem ho jít umýt a on se chtěl přitáhnout k polibku ale usnul. Chvilku jsem tam ještě ležel, ale pak jsem se šel osprchovat. Pak jsem jen s obvázaným ručníkem kolem pasu a ručníkem obmotaným kolem vlasů vlezl do pokoje, tam jsem si oba dca ručníky sundal, lehl vedle něho a vzápětí usnul.

Takže lidi, toto je má první yaoi povídka. A jak poukazuje název, rozjede se to až za delší dobu. :D hehe, Hushi má ďábelský plán, no a tupouni, kteří ani nerozluští název, tak jsou blbci lvl. houpací koník. :D Pokud se vám nelíbí, že je v první kapče tato scéna... Tak máte smůlu, protože já to měla takhle v plánu a pokud mi někdo napíše, že je to uspěchaný, tak mu hlavu vymáchám v hnoji! Děkuji za pochopení.
No, mám napsaných kapitol více, ale to už bude na vás jestli je budete chtít dál nechávat vydávat. :)
Wacata... Už nebudu slohovkovat, takže vote, koment a názor velice potěší. ~•∆^°^∆•~
Hushi :)

Láska s učitelem Dějepisu (15+)Kde žijí příběhy. Začni objevovat