Yeni Hayatım

40 5 0
                                    

Evet işte eski hayatım böyle geçtiği için okulumu değiştirmek zorunda kaldım aslında ben değil babannem hem beni istemediği için hem de dövdüğüm kişilerin sürekli eve gelip babannemi tehdit etmesi yüzünden. Tabi ki de orda uslu kız olacağımı söyleyemem.

Okulun başlamasına az kalmıştı babannem biraz para biriktirip ve benim de yardımlarımla ordan bir ev aldık. Ben herşeyimi hazırladım ve evden çıkmak üzere son hazırlıklarımı tamamladım ve otobüsle şehir dışındaki okula yolculuğum başladı.

Okulun dıştan görünümü eski okulum kadar olmasa da ortam iyidir diye düşündüm ve sınıfıma doğru merdivenleri çıkmaya başladım sınıfa girdiğimde neredeyse herkes sınıftaydı boş olan bir tek öğrencinin yanı vardı orası da esmer siyah gözlü bir çocuğunu. Ona yakışıklı gözüyle bakınca kendimden geçtiğimi hissettim ve yanına oturdum.

Bir kız kulağıma gelip bana şunu söyledi
"ondan uzak dur yoksa bunu ağır ödersin"
Benim kim olduğumu bilmeden bunu yaptığına inanamadım ve yanından da ayrılmadım. Öğretmen girdi ve dersi anlatmaya başladı sanki ilkokuldaymışız gibi yeni arkadaşımız gelmiş hoşgeldin diyelim hep birlikte dedi. Şaşırdım ve kaldım.

Hoşbulduk dedim kendimi tanıtmayı pek sevmem. Neyseki dersi öylece atlatmıştık. Teneffüste o kız yine yanıma gelmişti arkadaşlarının ona seslendiğine göre adı Zehra. Bu sefer ne diyecek acaba diye düşündüm o anda seni uyarmıştım diyerek beni duvara itti tabii bende boş durmayıp önce gözüne bir yumruk attım sonra da yerde tekmelemeye başladım. Sırada yanında oturduğum çocuk geldi. Bağırıp çağırmaya başladı meğer onun sevgilisiymiş. Koşarak bahçeye attım kendimi.

Arkamdan da o çocuğun koştuğunu hissediyordum ve öyleydi de. Sonra durdum arkamdan geldi ve
" Bunu nasıl yaptın. Neden yaptın?
Diye sorular sormaya başladı.
Bende " beni tehdit etti" demekle kaldım. Ama o sevgilisi Zehra Hanım a inandığı için bana inanmadı.
"suçsuz bir kızın üstüne bu suçu neden attın" diye sordu bana
"gerçekten ben yalan söylemiyorum öğretmen gelmeden önce yanıma gelip bişeyler söyledi sende gördün."dedim ama nafile.

Sonra koşar adımlarla tekrar o Zehra denen kızın yanına gitti. Bende bahçede kalakaldım arkadaşım da yoktu sonuçta. Son derse de girdim sonra müdürün beni çağırdığını ve yok yazılmayacağımı söyledi bir öğrenci. Ben de tamam dedim bu okulda da başıma bela almıştım ve ne yapsam boştu artık. Merdivenlerden bir kat indim ve müdürün kapısına dikildim

"beni çağırmışsınız"dedim

ÇIKMAZ SOKAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin