--Selllinn.
--Efendim ikizim.
--Ben aşık oldum.
--Neeeee kime??.Ne zaman??Hemen anlat.
--Tamam kızım sakin anlatıyorum.Hazır mısın???
--Hadi be anlat.Kim seni bu hale getirdi.Kime aşık oldun?
--Ali'ye...
--Neeeee.Selinin ağzından
Nazlı Ali'ye mi aşık olmuştu.Benim sevdiğim adama.Benim aşık olduğum adama.Olamazdı.Olmamalıydı.
Olmasın nolur olmasın.Bu bir kabus olsun.Lutfen Allahım.Ama ne olacağı belliydi.Ben Nazlı'yı üzemezdim.Aşkımdan vazgeçmeliydim.Fakat vazgeçemeyecegimden adım gibi emindim.Vazgeçemezsem içimde tutarım.Ama o kadar kolay değil.Ben Ali'ye çoktan kapılmıştım.
------Telefonumla uğraşırken birden kapı çaldı.
--Gir.
--Selam.
--Ali?
--Selin benim sana bişey söylemem gerek.
--Söyleme.
--Selin noluyor sana?
--NE oluyormuş?
--Son zamanlarda bana çok uzaksın.Çok soğuksun.Bişey mi yaptım bilmeden?Hemen anlamasından nefret ediyordum.Evet sana uzağım mavi.Çünkü benim ikizim sana aşık olmuş.Ben onu üzemem ki.Ama senden uzak olmayı nasıl becericem.Ama inkar etmek zorundayım.Sana uzak olmam gerek.
--Yok ya ne söyliceksen söyle.
--Selin tamam dediğin gibi olsun.Ben sana şey dicem.Selin ben sana aşığım.Ne dedi o.Sana aşığım mı demişti.Ah benim mavim.Ali'm.Şu an sana bende sana aşığım diyip üzerine atlamayı o kadar çok isterdim ki.Ama yapamam.
--Olmaz Ali.
--Neden Selin? Neden?
--Sevmiyorum seni dedim gözlerim dolarken.Ama gözlerinin içine bakmadım.Bakamadım.
--Yalan.Gözlerimin içine bakamıyorsun
NEDEN SELİN?Sen beni seviyorsun.Biliyorum
AMA neden bende sana aşığım demiyorsun Selin?Yalvarırım anlat Selin.Söylediği her kelime içime saplanıyordu.Sonunda dayanamadım ağladım.Boşalırcasına akıyordu yaşlar gözümden.
--Anlatamam Ali.Anlatamam.Nolur git.Nolur.Selin Yılmaz:18 yaşında genc güzel bir kız.Sevdiği adam ile birtanecik ikizi arasında kalmış ve ne yapacağını bilemiyor.Selin sevdiği adamı yoksa 18 yıllık ikizini mi seçecek??
Ali Mertoğlu:20 yaşında baya yakışıklı bir çocuk.Daha önce hiç aşık olmadı.Ama Selin'le beraber aşkı en dibine kadar yaşayacak.Babasının evlenmesi umrunda değildi.Evlense karşı çıkmayacak evlenmezse de mutlu olmayacaktı.
Ama onu görünce iyiki evlenmiş de görmüşüm onu diyordu.Artık her şeye hazırdı Ali.Gidecekti ve anlatacaktı Seline onu sevdiğini.Ama bakalım sevdiği kadın ne diyecekti...Nazlı Yılmaz:18 yaşında Selinin ikizi. Eve girdiğinde onu görünce dikkatini çekti Ali.Cok etkilendi ondan.Sonra daha fazla içinde tutmak istemedi.Gidip Selin'e Ali'yi sevdiğini söyleyecek aralarını yapmasını isteyecekti.Ama bilmediği birşey vardı.Ikizi de aynı adama aşıktı.
Evveet yeni kurgu...Umarım önü açık olur.Öpüldünüz 😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
S.A.N-Aşk Üçgeni
RomanceBabasız büyüyen bir kız ve annesi babası yüzünden ölen bir erkek. Yaralarını birbirleri görüyor ve hissediyorlar. Bir zaman sonra aşk başlıyor.Aşk sarıyor bedenlerini. Kızın ikizi de seviyor aynı adamı.Kız ise bir acının üstüne bir acıyı daha yaşıyo...