Zorlamak İstiyorum

307 25 58
                                    

_alonepeople
zekiyenur-yzr
beyzaak37
(İthafcıklarım bu 3 canıma gelsin😉Sefiom sizi.💕💕)

Hayır canım şaka olmalıydı.Tam Ali'ye karşı birşeyler beslerken içinde Nazlı'nın da böyle hissetmesi hayatın ona attığı kazıktı.

Birşey de güzel gitsindi.Ne olurdu sanki.Tam babasının olaylarını unutmuşken bir de bu olmasındı.

Kendi ikizi... Nazlı ya Nazlı.Şu zamana kadar bir kişiye aşık olmuş o ilişkisinde de hastanelik olmuştu.Erkek arkadaşı olacak şerefsiz Nazlı'yı aldatmıştı.Selin katlanamazdı ki birdaha onu öyle görmeye.Birdahq yıkılmasına nasıl müsade ederdi.Hem de kendisi yüzünden...

Peki Selin ne olacaktı.Artık ufak bir hoşlantı da değildi ki.Aşık olmuştu Selin.Evet evet... Babasının yerini dolduracak diye kimseye aşık olmayan,kimseyle sevgili olmayan Selin en olmadık kişiye aşık olmuştu.

Ne yapacağını düşündü uzunca.Sonra yapacak tek şeyin olduğunu -ne kadar kendini inandırmak istemese bile- anladı.

Nazlı'nın söylediği o cümleden sonra hoc dinlememişti zaten.O cümleden sonra bakışlarını bir yerde sabitlemişti.

"Seelinn?"

Nazlı'nın ismini bağırmasıyla kendine geldi-ne kadar gelebilirse-.

"Hi?N-ne?"

"Ya ikiz sen beni dinlemiyor musun?"

"Y-yo.Yok ya di-dinliyorum ben se-ni."

"Tamam o zaman.Hadi akıl ver bana.Ya ben ona böyle yakın olmaya çalışıyorum.Ama sanki biraz naza çekiyor gibi.Hı?Ne yapacağım?"

Şaka gibiydi.Selin'in aşık olduğu adamdan hoşlanıyor olması yetmiyormuş gibi bir de tavsiye istiyordu.

"Ya ben ne anlarım öyle şeylerden Nazlı.Hem...Hem bence senin için de gelip geçici bir şeydir ya."

Derin bir nefes aldı Selin."Evet ya gelip geçici bir şey" deseydi ya.Cevabı onu korkutuyordu.

"Cık.Gelip geçici olduğunu sanmıyorum Selin.Ben Ali'den çok hoşlanıyorum.Ve bunun aşka dönüşmesine ramak kaldı."

Güldü Selin.Vazgeçirmeye çalışıyordu aklınca.

"Selin?Hadi birşey de."

"Bak Nazlı.Senin üzülmeni istemiyorum.Bu yüzden hemen kaptırma olur mu?Koyverme kendini.Belki de...Belki de o başkasına aşıktır.Ne biliyim ya bu ihtimalleri de düşün."

"Neyse ben odama gidiyorum iyi geceler."

Nazlı'nın birşey demesine fırsat vermeden çekti kapıyı.Ağlamak için vardı sanki.Hep mi üzülürdü bir insan.Bir ancık...Bir an ya.Biran mutlu olsa sanki hayat o mutluluğunu unutturmak istercesine mutluluğunun bin katı acı veriyordu Selin'e.

Odasına yaklaştığında ona doğru gelen bir adet Ali gördü.Gözünden akan bir damla yaşı hızlıca silip gülümsemeye çalıştı.

"Gülmek her zaman mutlu olmak için değildir. Bazen öyle gülmeler vardır ki; en büyük acıları gizlemek içindir."

Ali'nin o gün söylediği gelmişti aklına.Daha da gülümsemeye çalıştı.Ne farkedecekti ki.Her türlü anlardı o.

"Selin?"

S.A.N-Aşk ÜçgeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin