Ailem beni küçük iken 'yavru kurdum' diye severdi , şimdi neden olduğunu anladım. Tam 15. Doğum günüme girerken fark ettim ki pençelerim vardı herkesi partiden kovduğumda bir tek en iyi dostum maria bana
-Aria ne oluyor? Diye sormuştu oda çığlık attı tabi bende korktum ve çığlık attım. Karnına bir pençe saplandı ve öldü. Onu öldüren babamdı bunu ne zaman öğrendin diye bana bağrıyordu. Sanırım pençe olayından bahsediyordu.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bilmiyorum! !!!! Diye bağrıyordum en sonunda gözlerim maviden kırmızıya döndü gittikçe kurta dönüyorum ve dönmüştüm. Babamı atlatarak evden kaçtım.~ ~ ~~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Çok korkuyordum babam birden önüme çıktı ve bana sen bir kurtsun seni eğitime göndermem lazım diye fısıldıyordu ben bağırdım ne eğitimi!
Babam bana bakarak gözlerime göz yaşartıcı sıktı.
Hangi insan kızına göz yaşartıcı sıkar?~~~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Gözlerimi açtığım zaman bir okuldaydım ve bir anons sesi
-Merhaba çocuklar ben sizin Müdürünüzüm ve aniden benim adımı söyledi Aria Moridines'in etrafından çekilebilirsiniz yeni ayılmıştım bi kız bana yardım etti adını sordum bana
-Emily dedi
Bir kaç şey konuştukdan sonra scoot adında bir çocuk bana bakıyordu niye embesilce gülüş atıyordu ki ?
~~~~~~~~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Grup Başkanımız oymuş Emily ile konuşurken baba nasıl öğrendin dedi ve başımdan geçenleri anlattım ben ona sorduğumda bana babam bana kurtsun dedi inanmadım sonra annemle nasıl kurt olduğunu gösterdiler sinirden nasıl olduysa pençelerim belirdi bayıldım 10 ile 5 dakika önce burdayım.
~~~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~