Capitolul 1

172 4 0
                                    

E dimineata ,o noua zi incepe insa ca de obicei tanarul print nu prea vrea sa se trezeasca.
Majordomul Gret ,cum il obijnuise intotdeauna ,spre indignarea lui, vine special sa se asigure de trezirea tanarului.
Dylan POV

-Mai lasa-ma sa dorm !ii spun eu
-Nu e posibil .Aveti un program incarcat astazi ,scoala iar apoi cursurile de inot si celebrarea zilei de nastere a verisoarei dumneavoastra Karya .
Nu o prea suport pe aceasta fata .
Mereu vrea sa fie in pas cu moda ,vorbeste numai despre haine si alte chestii plictisitoare de fete .
E timpul sa ma schimb pentru scoala .
Azi o sa o fac singur desi de obicei ma ajutau doua menajere,desigur aratau bine cat de cat .
Trebuiau sa arate ,doar aveau prilejul sa ma ajute pe Mine,printul lor .
In sfarsit ,a fost asa obositor .
E destul de greu sa te schimbi singur .
Cobor scarile si ies afara unde ma astepta ,ca de obicei limuzina .
Mai erau doua masini in care erau garzile tatei .
Nu vroia ca fiul lui cel scump sa pateasca ceva .
Rosalinda POV
Ma trezesc ,oare cat este ceasul?
O ,nu ..am intarziat la prima mea zi in noul liceu .
Ma imbrac repede ,o salut pe matusa mea ,dupa care plec grabita .
Ma intreb oare cum o sa fie mai ales ca este o scoala plina de baieti si fete de "bani gata".
Dar e o scoala buna ,iar eu o fata isteata venita cu bursa ,din Los Angeles .
Mama a murit cand mi-a dat nastere ,iar tatal meu a decedat cand aveam doar 7ani .
De atunci sunt crescuta de singura mea matusa ,Kate .
Am ajuns la scoala ,chiar exact la timp .
Pasesc pe treptele liceului ,cu o carte in mana ,dar sunt impinsa .
Dylan POV
Am ajuns la scoala ,desigur impreuna cu prietenii mei cei mai buni :Albert ,Matias si desigur Lion.
Urc treptele scolii dar fara sa observ imping o fata care era pe punctul de a cadea .
Nu arata asa rau ,cel putin dupa parerea mea .
Nu era asa inalta ,nu era deloc machiata asta spre surprinderea mea .
Nu mai vazusem niciodata o fata fara machiaj care..pe deasupra sa arate asa bine .
Ii puteam observa ochii albastrii ca apa cristalina,buzele rosiatice si parul saten .
Da stiu ,in asemenea momente ma holbez la ea ..dar, e imposibil sa nu.
O prind de mana si imi pun mana pe spatele el pentru a oprii caderea .
Timp de cateva secunde ne uitam unul la celalalt..

Printul arogantUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum