O çocuklarla kavga ettiğimizden dolayı daha okuldaki ilk günümüzde müdürün odasını boylamıştık.Müdür odalarına alışık olduğumuzdan dolayı pek de utanmazdık biz ama o çocukların başları büyük beladaydı.Müdür her zamanki müdür tavırlarıyla konuşmaya başladı"Daha okuldaki ilk gününüz kızlar."dedi bize bakarak ve o çocuklara dönüp devam etti "Peki ya siz sizdende hiç beklemezdim çocuklar." dedi . Sena fazla egosundan dolayı müdüre "Niye onlar padişah torunumu?" diyince Duru'yla birbirimize bakıp gözlerimizi deveirdik.
Müdür bizi çoktan kapının önüne koymuştu bile.Daha yeni kapının önü ne kanulmamıza rağmen Batuyla çoktan didişmeye başlamıştım tabi Sena ve Duru da diğerleriyle. tartışa tartışa sınıfa giderken zilinm çoktan çaldığını fark etmiştik bile. son ders olmasının bize verdiği mutlulukla o çocukarın yanından ayrılarak Sena ve Duruyla sınıfa koşmaya başladık...
******
Ahh ne yazıkki ders matematikti ve kahrolası işlemler vardı tahtada.Matematik derslerinden olduk olsaı ben ve kızlar hiç haz etmeyiz.Dersi dinlemiş gibi yapıpta dinlemeyen ben ve senanın yanı sıra -FONDOM- olan duru da her zamanki gibi kitap okuyodu. Senayla beraber duruya bakıp önümüze döndüğümüzde sena "bu kızın gözleri kör olmazsa ben de bişe bilmiyorum" dedi ve kıkırdamaya başladık.Derse biraz daha katlanamayacak olan sena ve ben başımızı sıraya koyarak derin bir uyku çekmeyi planıyorduk ve başımızı sıraya koyar koymaz hacanın sesi duyuldu ve " evet selen bu soruyu da sen yap bakalım." dediğinde başımdan aşağı buzlu su dökülmüşçesine şok olarak hocaya bakıp "ben mi " dedim ve hocanın cevabına karşılık kusmak istedim hocanın cevabı "bu sınıfta başka selen varsa o yapsın."'dı . Ben tahtaya kalkarken tahtada olan Batu yerine geçerken tebeşiri bana verdi.Ben soruyla bakışırken hoca "yapmayı düşünüyor musun selen?" diye ölümcül bir soru fırlattığında büyük bir egoyla soruyu yapmaya başladım ve bu arada da arkadan batu "hocam kesin yapamaz en iyisi ben yapim " dediğinde ona ölümcül bakış fırlattım ve soruyu yapınca ayağa kalkıp "bitti hocam" dedim hocaya.Gerçi ilk defa bir soruyu yapabilmiştim ahh egom sağolsun . Hoca "doğru selen" dediğinde yerime doğru ilerliyordum ve o sözle beraber batuyla göz göze bakıp ona bir kapak çaktıktan sonra cool bir şekilde yerime doğru geçtim.
****
Okulun bitiş zili çalınca çantamı hızlıca toparlamaya başladım ben toparlarken Sena ve Duru beni ayakta bekliyolardı toparlayıp ayağa kalktım ve yanlarına doğru yürüdüm.tam kapıdan çıkacakken Batu arkadan "vay be sen soru da mı çözerdin var mıydı sende zeka"diyince ona bakıp gözlerimi devirdim ve ilerlemeye başladık.Aslında eve gitmeyecektik her zaman takıldığımız cafeye gidecektik.Bunun için ilk önce tualete gidip üzerimizi düzelttikten sonra kafeye gitmek için yola koyulduk. Giderken havalı ve yakışıklı olan Batu Arda ve Burak (BAB) üçlüsünü gördüğümüzde ben Batu ya Sena da Ardaya bir omuz attı ve yanlarından sıyrlıdık.Tabiki bu sırada Duru watty den kitap okuyordu-AH FANDOM KIZ AH..GERÇİ SENA VE BEN DE KİTABI ÇOK SEVERDİK AMA DELİ DEĞİLDİK-.Kafeye varınca fixs menümüz üç tane döner ve ayran sipariş ettik. Sİparişimiz hazırlanırken üst kata çıkıp cam kenarındaki puflu olan masaya oturduk.Ben mavi Sena pembe ve Duru da yeşil pufa oturmuştuk.Dışarıyı seyrederken yine gözüme cool bir üçlü taklıdı olamaz BAB üçlüsüyfü bu senayı ve duruyu cimcikleyip dışarı bakmalarını sağladım ve BAB üçlüsünü gösterdim , sonrasında ise birbirmize göz devirip geri onlara döndüğümüzde dışarıda göremedik -yoksa buraya mı geliyolar - düşüncesi beynimizi kaplamışken birden cafenin kapısı açıldı ve bir hatta üç ölüm birden gerçekleşti. Duru ve Senaya "ölürsem nedenine BAB la karşılaşmak dersiniz" dedim ve -kkk- yapıp geriye doğru attım kendimi.Sena ve Duru -öğğğ ,ıyy- tarzında sesler çıkarırken şoku atlatıp kendime gelmiştim ve gözlerimi açtığımda Batu önde Arda ve Burak arkada olmak üzere merdivenleri çıkıyolardı.Tekrardan gözlerimi devirip içimden -keşke ölseler - diye geçirdikten sonra bize ilerlediklerini gördüğümde "hayır yaaa!" dedim senaya ve duruya bakarak.Onlarında bezmiş bir tavır almasından sonra büyük bi off çekip arkaya attık kendimizi.Bu halimizden kurtularak bana doğru eğilen batuy bakıp "hayırdır olum , yine mi siz " dedikten sonra sene ve duru kıkırdadılar.Ben tekrar BAB üçlüsüne dönerek başka masa mı yok lan " diye çemkirince duru "la bi sie" dedi ve durunun bu lafına ben sena ve BAB üçlüsüde güldü.Siparişlerimiz gelince hızlı bir şekilde tıkınıp bian önce BAB dan kurtulmak için depar atarak eve gitmek için yola çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ego
Teen FictionEn yakın iki arkadaşıyla liselerinden atılan kız kendine ve arkadaşlarına yeni bir lise bulmuştur.Yalnız bu lise onların ilgilerini çeker.Daha doğrusu içindekiler.Ve birkaç yakışıklı çocuk peşlerine takılır...