BAB üçlüsünden kurtulduğumuzu sanarak mahalleye girdiğimizde üçümüz de evlerimize dağıldık.Evlerimiz yakındı, benimdi orta mahallede, durununki üst,senanın kide alt mahallemdeydi.Eve vardığımda annem bana ağır bir nutuk çekti ve ben de "artık büyüdüm anne" diye çemkirip odama gittim ve kapısını sertçe kapattım.Odama girmemle telefonumun çalması bir oldu,arayan duruydu.Annemden kalma sınırle duruya telefonu "ne var "diye açtım ve duru da beni "sakin ol şampiyon!" diye karşıladı. Duruya ne olduğunu sorduğum da duru"BAB üçlüsü mahalleye gelmiş " dedi -kesin bizi takip ettiler- ve ben o anda şok olarak tekefonu durunun yüzüne kapatıp senayı ardığımı bile fark etmemiştim.Senayı aradığımda şokum biraz daha geçmişti ki sena da telefonu ne diyeceğimi anlarcasına açıp dire "haberim var " dedi ve sonraxda devam ederek "duru bizi onların mahallesine çağırdı hazırlan ve kapının önünde bekle geliyorum" diyuerek yüzüme kapattı . Ben üstümdeki okul formasından kurtulur kurtulmaz üzerime havanın sıcaklığını da düşünerek beyaz bir bluz ve kot şortlu tulum giyip anahtarımı alıp kapıyı çekip çıktım.
***
O sıcakta yaklaşık 10 dakika senayı bekledikten sonra sena resmen düğüne gidermiş gibi karşıma çıktı.Yüzünde yaklaşık bir ton makyaj yapmış ve çok şık giyinmiş .- Tabi kız çapkın- diye düşündüm tabi bunu sesli düşündüğümü fark etmemiştim sena o anda bana "kapat o lanet çeneni " dedi ve ben de sustum böylece yola çıktık 3-4 dakika sonra durunun yanındaydık. Duruların apartmanının karşısındaki parkta oturan BAB üçlüsünü görünce ben ve duru kaşlarımızı çatarak,sena ise yarım ağız sırıtarak onlara bakıyoduk.Senanın öyle sırıttığını görünce duruyla birlikte senay ters ters baktık ve sonunda sena fark etmiş olacak ki bize"tamam be tamam" diye sessizce çemkirdi BAB duymasın diye.Biz yaklaşık 10-15 dakika onları dikizledik ve 16. dakikada gol oldu-ne diyom ya ben içime spiker kaçtı- herneyse BABüçlüsünün yanına iki kız geldi ve de güzel kızlar...
*****
Sena büyük bir zevkle bab üçlüsüne bakıp "haha ahanda benimkinin yanına oturmadılar ." dedi ve biz duruyla o anda şok.Senaya ters ters baktık ve duruyla aynı anda "ne oluyo sen" dedik ve sena da durumu anlatmaya başladı. Durum şuymuş "sena o adını unutttuğum çocuğu kendininki bellemiş bunlar baya konuşmuşlar twitter dan falan yani durum bu. Tabi sena bize bunu yeni söylediği için duruyla da aynı düşüncede olduğumuzdan biraz kırıldık...
*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ego
Teen FictionEn yakın iki arkadaşıyla liselerinden atılan kız kendine ve arkadaşlarına yeni bir lise bulmuştur.Yalnız bu lise onların ilgilerini çeker.Daha doğrusu içindekiler.Ve birkaç yakışıklı çocuk peşlerine takılır...