* Cody *
Ez a lány maga a szemfényvesztés, de most komolyan ki hinné el pont róla, hogy a kedves szöszke lányból egy ilyen vörös lázadó, őrült és szexi nővé érik. Imádom a vadságát.
- Cody én sajnálom, nem akartam kiakadni! Nagyon fáj a viszontlátás, összetörted a szívem, ici-pici darabokra, fáj látni, hogy te igenis boldog vagy! Komolyan, sajnálom. - Karcos, megtört hangja fájt és keserű érzéseket keltett bennem.
- Milyen rossz, én vagyok az érzéketlen, gonosz fiú aki beléd taposott. Ugyan kérlek, neked nem számított, hogy mit teszek vagy hogyan közeledek feléd, mindig te voltál akit megbántottak! Soha az életben nem érdekelt, hogy velem mi van vagy mit érzek! Elegem van, nem csak nekem kell tekintettel lennem!
Azzal kiviharzottam a szobából, ideges voltam, nem akartam így kikelni magamból, de teljesen jogosan tettem... Hallottam ahogyan fordul a kulcs a zárban, kirakott, fantasztikus! Levetettem magamat az ajtóval a hátamnak és megnyitottam a Messengert.
Cody Carson: Majd szólj ha lenyugodtál Honey! 😉
Chrisstine Jenson: Ne kacsintgass Carson! Nem szeretem...
Cody: Ugyan már kicsim, pirulsz a kacsintásomtól! 😀 Mondjuk, néha még én is elpirulok a szexisségem miatt!
Chrisstine: Menj a francba Cody! Előbb kezdek el énekelni! Nem mintha nem lenne piszok jó hangom, de na!
Cody: De csak ha Evanescence-t énekelsz!
Bejövő hívás: Chrisstine
- Halló?
- Itt vagyok!
Egyszerre hallottam éneklését a telefonban és az ajtó másik oldaláról, csodálatos hangzása volt. Mindig is imádtam az éneklését hallgatni.
- Kedves Amy, még mindig fantasztikus hangod van! (Amy Lee az Evanesence énekese ^^)
- Kamugép - felkuncogott - és nyugodtan énekelhetsz te is, nem fogok megharagudni érte!
- Ez a te pillanatod volt, de most más beengedhetnél a szobába, de tényleg!
Kinyomta a telefont majd nevetve nyitotta kis az ajtót.
*Írói szemszög*
Akkor még egyikük sem tudta, hogy az éjszaka még nem biztos, hogy olyan édes véggel fejeződik be, mint az eddigi közjátékaik, hiszen Cody mindennek ellenére haraggal viselt Chrissy felé. A lány pedig a meggyőződés ellenére pedig az összetört szívét gyógyítgatta, ennyi idő után is. Amikor Carla leszólt hozzájuk, mert kezdődött a vacsora , csak a család sejtette az éj folytatását a fiatalok számára. A szülők réges-rég eldöntötték, még a Carson szülőkkel, hogy a gyerekeik igenis egymásnak lettek teremtve, hiszen megannyi évvel megelőzően még egy gyerekszerelem próbált bimbózni köztük, csak valljuk be egyikük sem valami könnyű eset és ők tövig metszették vissza a feltörő érzelmeket. Bár Noah és Trevor próbálták Carla-t észhez téríteni valahogy, sehogy sem sikerült nekik. A fiúk pedig ahogy megérezték a baj közeledtét jobbnak látták az alkoholos készletet igen csak megkezdeni, mert az éjjelt ők másféleképpen nem viselik el. Húguk pedig ahogyan meglátta az ,,idilli" családi képet, valahogy mégis azt hitte, minden rendben van. Szüleinek nagy örömmel újságolta el, hogy mekkora szerencséje van Jesse-el, mennyire szeret tanulni. Persze, ahogyan mindenki ledöntött egy újabb és újabb pohát bort az érzelmek és elindult a lavina. Chrissy nem bírja az alkoholt, mert ő attól a szeretgetős részeg lesz. Cody suttyomban kiöntögette a bort, mert nem akart lerészegedni, ha már körülötte úgyis majdnem mindenki az, szeretett volna tisztafejjel gondolkozni, bár ez, a hőnszeretett lány mellett igencsak nehéz vállalkozás.
Igen, tudom, hogy késtem. Igen, nagyon rövid lett, de reménykedem benne, hogy így is tetszik nektek!
ESTÁS LEYENDO
Save Me, Please!
Fanfic,,Ez az idegesítő kis pöcs... Elrontja a karácsonyomat... Az az idegesítő, szexi félmosolya nem hiszem el! Utálom! Vagy talán mégsem?" Cody Carson fanfiction