"Ik wil dat iedereen het donker paarse drankje toevoegt aan het mengsel." Zegt mevrouw Nina duidelijk. Hanna pakt voorzichtig het donker paarse drankje en giet het zonder te knoeien in het mengsel. "Klaar!" Zegt ze trots. Er komt een gas uit het mengsel. Hanna kijkt er verbaasd naar. "Ummm.... Mevrouw Nina, hoort het mengsel een gas te geven?" Mevrouw Nina loopt de in de richting van Hanna en zegt: "Ja, maar het moet ruiken naar vanille." Hanna ruikt het gas en lacht. "Ja, klopt!" Zegt ze. Hanna kijkt rond naar hoe de andere kinderen het doen. Ze blijft nog even kijken naar Bo dat is een grappige jongen. Dan ziet ze dat Bo een donker roze drankje giet in het mengsel. Hanna wou hem waarschuwen maar ze was te laat. Hij goot het in het mengsel en rook de gas. Hij keek verbaasd en stak zijn hand omhoog. Als de juf bij hem is zegt hij: "Mijn mengsel ruikt naar aardbei." De juf kijkt hem raar aan. "Weet je het zeker?" Vraagt ze voor de zekerheid. "Ja." Zegt hij zelf verzekert. De juf ruikt aan zijn mengsel. "Het ruikt inderdaad naar aardbei." Bo valt op de grond. Eerst denkt iedereen dat het een grap is maar dan valt ook de juf. Als de kinderen er achter komen dat het niet een grap is rent Hanna heel snel naar de directeur. Als ze terug komt ziet ze de juf en Bo weer wakker zijn. Met een enge glimlach kijken ze Hanna en de directeur aan.......
WORD VERVOLGT.............•ster?
•comment?
•follow?
JE LEEST
THE Zombie Apocalyps
HorrorWanneer er een ziekte uit breekt in een school word er ontdekt dat de gevolgen zombies zijn. Het enige dat Hanna moet doen is overleven.........