Hoofdstuk.10. (Special) deel.2

18 3 3
                                    

Hanna is nu helemaal alleen in een kamer met 5 camera's.

Hanna kijkt naar de camera's en zoekt dan naar een scherp voorwerp. Haar ogen blijven hangen bij een verdovingsprik. Ze ziet ook dat de deur vier sloten heeft. Ik kan de tape eraf scheuren met mijn nagels! En als ik snel ben, dan kan ik ook hier weg komen! Roept Hanna in haar hoofd. Ze lacht: "HihihehehhahaHAHAHAA!"

Bij Patrick...
Patrick zit achter de beelden van de camera's. "Waarom lacht ze?" Fluistert hij bezorgt. Maar dan hoort hij dat ze is gestopt. Ze is gaan slapen? Wat verdacht... Hij loopt de deur uit en gaat naar de deur bij Hanna. Hij opent de eerste slot *klik*

Bij Hanna...
Het heeft gewerkt! Hij is er ingetrapt! Roept ze nogmaals. *Klik* De eerste slot. Hanna heeft een klein scheurtje gekregen in de tape. *Klik* de tweede slot. Hanna trekt aan de tape om zichzelf los te krijgen. *Klik* de derde slot. Het lukt! Hanna is bevrijdt! Ze rent naar de verdovingsprik. *Klik* De laatste slot. De deur kraakt als Patrick hem opent. "Hanna?.." Fluistert hij voorzichtig. Hanna kijkt Patrick in de ogen aan. "Patrick, ga uit de kant!" Patrick kijkt gefocust naar de verdovingsprik als hij zegt: "Nee! Ik ga niet uit de kant! Je moet hier blijven!" Hanna loopt langzaam een paar stappen naar voren. "Patrick, als je van me houdt, dan laat je me gaan naar Harley!" Patrick geeft geen antwoordt. "Fijn, wat jij wilt!" Zegt  Hanna als ze spontaan rent naar Patrick met de verdovingsprik in de lucht. "Rraaaaaaggghhhh!"

Patrick grijpt Hanna's pols en probeert de verdovingsprik uit haar handen te grijpen, maar Hanna houdt het te stevig vast. "Patrick! Laat me nou gaan!" Patrick kijkt naar Hanna's rode arm, en dan naar het bekertje water op het nachtkastje. "Oke, Hanna. Je mag gaan. Maar alleen omdat ik niet wil dat je me gaat haten." Hanna kijkt hem even verdacht aan, maar dan knikt ze. Patrick rent snel naar het glaasje water en gooit het om haar arm. "Aaaarggh!!! Het prikt!!" Hanna laat de verdovingsprik vallen en knijpt in haar arm door de pijn. Patrick pakt de prik en steekt Hanna in haar nek. "Het spijt me Hanna..." Fluistert hij als Hanna in zijn armen valt.

Weer terug bij Hanna...
"Auw! Waar komt dat vellen licht vandaan?!" Hanna bedekt haar gezicht. Dan ziet ze iets opvallends. Ze is in een andere kamer! Er is maar 1 grote slot op de deur, er liggen krijtjes op het kastje, er is licht en de grond is bedekt met een zachte tapijt. Er zijn wel nog steeds 5 camera's. Hanna ziet nog iets raars, haar arm. Haar arm is niet meer rood, maar licht groenig, en er is een wondje dat lijkt op een beet. Ben ik gebeten???!!! Hanna denkt erover na op twee manieren. 'De ECHTE Hanna': Nee! Ik word ook een zombie! Dus ik ga dood! 'De GEKKE Hanna': Jaaa! Eindelijk! Ik word zoals mijn bestie! We blijven voor ALTIJD samen als Zombie Besties! Hihijahahha!!

Hanna staat op van haar bed. Ze is ook niet meer vast getapet. Ze kijkt naar de camera's en dan naar de krijtjes. Hahahha! Tijd Om Te TEKENEN!!!! "HAHAHAHHAHIHIHIAHAHHAHAHH"

Bij Patrick...
Gaat ze tekenen? Ja! Eindelijk doet ze iets normaals! Zegt Patrick in zijn hoofd. "Wacht... Wat is dat?!" Hij kijkt naar de muur waar Hanna iets heeft getekent. Het lijkt op een meisje met lang haar en ze heeft op haar bed een jongen getekend in het rood.   Ze heeft de hele muur met het haar van heg meisje getekent. Dan kijkt ze recht naar de camera lens en ze lacht alsof ze iets van plan is. "Wacht... Dat haar, dat was ook bij de kantine! En die jongen... D-Dat is Daniel!" Patrick rent de deur uit naar Hanna.

Bij Hanna...
"Kom tot leven Bestie!" Opeens wordt het wit. De muur is helemaal schoon en er staat een meisje voor Hanna. "Lang niet gezien, Hanna!" Fluistert ze verleidelijk en eng. "Ik heb je gemist!" Hanna knuffelt Harley. "Kom, we gaan hier weg..." Fluistert Harley weer. Harley trekt heel zacht aan de deur en het gaat al open! Ze gaan samen weg

Bij Patrick....
Hij komt net aan de deur van Hanna, maar de deur staat al open. Patrick loopt naar binnen. "Hanna..." Er is niemand. Behalve... Patrick kijkt naar de muur. Het is weg, en dan kijkt hij naar het bed. "Aarghh!" Schreeuwt hij als hij Daniel ziet liggen. Daniel zit helemaal... Onder het bloed!

Hallo, jongens!
Dit was deel 2 van de Special. Deel 3 wordt de laatste. En omdat een deel van het special is als hoofdstuk, ga ik eerder stoppen. Als de special klaar is, dan komt hoofdstuk 11. En hoofdstuk 11 wordt dan de Finale.vergeet niet te stemmen! Laat ook een reactie achter!

Doegg

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 11, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

THE Zombie ApocalypsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu