Hanna kijkt uit het raam maar haar vader is nergens te bekennen. "Pap, waarom?" Vraagt Hanna in zich zelf. Daniel lacht. "Wat lach je nou!" Zegt Hanna streng.
Hanna staat op en loopt rondjes. Patrick ziet dat er een traan over haar wang glijdt en dan pakt hij haar hand. "Maak je geen zorgen. Ik ben en blijf bij je." Hanna's wangen beginnen rood te worden en dan lacht Hanna. "Dankje." Ze staren elkaar even aan maar dan onderbreekt Daniel hen.
"Oke tortel duifjes, we hebben een plan nodig. Ik dacht dat Hanna hier ver-"De deur gaat met een harde klap open en de vader van Hanna komt binnen.
Iedereen schrikt zich rot. Hanna pakt snel haar wapen en richt het op haar vader. "Hanna, schat? Wat doe je met een pistool?" Hanna raakt in de war en twijfelt of ze haar wapen weg moet leggen. "P-Pap?" Hanna legt haar wapen weg en loopt naar haar vader. Voordat Hanna haar vader knuffelt schiet Patrick een paar keer. "Nee! Pap!" Hanna barst uit van het huilen.
Nadat Hanna werd getroosd ging ze slapen."Hanna houdt van mij!" Hoorde Hanna. Ze werd wakker door het gegil van Patrick en Daniel. "Je hebt haar niet eens gevraagd of ze van jou houdt!" Hoort ze Daniel roepen. Hanna staat op van haar bed en loopt de gang in. "Blijf uit haar buurt!" Hanna probeert te zoeken waar het geluid van daan komt.
Ze loopt een lokaal binnen, maar daar is alleen een zombie. Hanna is nog moe dus ze kan niet veel doen. Er is geen wapen in de buurt! Ze zoekt en zoekt maar ze is al te laat. Het word opeens zwart voor haar ogen.
Even later word Hanna wakker in een grote kamer. Als ze opstaat ziet ze Daniel naast haar zitten. Hanna begint te blozen want Daniels hand ligt op die van Hanna en Hanna vindt Daniel eenbeetje leuk. "Fijn dat je wakker bent, schoonheid." Zei Daniel met een lief lachje. "Ik heb al ontbijt voor je gemaakt." Hanna kijkt verbaasd. "Dat ziet er heerlijk uit. Dankje!" Daniel legt het bord neer op Hanna's schoot en dan begint ze te eten. "Waar is Patrick eigenlijk?" Vraagt Hanna als ze haar eten heeft door geslikt. "In de zee, samen met SpongeBob." Hanna lacht heel even maar dan zegt ze: "Je weet heus wel wir ik bedoel." Daniel draait met zijn ogen. "Hij is bij de school bieb. Nu zijn we lekker alleen." Hanna bloost. Ze staat op en doet de vieze bord in de vaatwasser. Hanna probeert het onderwerp te veranderen. "Ik wist niet dat de school een vaat wasser had." Daniel lacht en loopt haar kant op. Hij duwt haar tegen de muur aan en komt met zijn hoofd dichterbij.
•ster?
•comment?
•follow?
JE LEEST
THE Zombie Apocalyps
HorrorWanneer er een ziekte uit breekt in een school word er ontdekt dat de gevolgen zombies zijn. Het enige dat Hanna moet doen is overleven.........