Hoofdstuk.5

55 9 1
                                    

"AAAAAAAAAAA!!" Hanna bijt op haar lip van de pijn. "Is het klaar?" Vraagt ze bang. "Het is bijna klaar. Hier knijp hier maar aan." Patrick stopt even en pakt een kussen. Hanna pakt de kussen aan en doet haar ogen dicht. "Ga maar door." Patrick gaat verder, maar hij stopt na zo'n 15 seconden. "Klaar!" Zegt hij trots. Hanna doet haar ogen open en haalt diep adem. "Dank je wel. Je was echt heel lief voor me." Patrick bloost, maar om dat te verbergen staat hij op. "We moeten naar buiten gaan om eten te halen. De markt is verlaten." Hanna staat ook op en zegt: "Je zou me toch vertellen over de zombie ding."

Patrick geeft geen antwoord. Hij rommelt in zijn tasje en pakt een klein flesje met groene spul. "Kijk, dit is de speeksel van een zombie. Het kwam van je arm. Ik heb er een onderzoek naar gedaan en het bleek dat de zombies in mensen kunnen veranderen." Hanna schrok van wat hij zei. "Hoe bedoel je?!? Kunnen ze ook gewoon praten zoals mensen en op hun lijken?" Patrick knikte. "Als bijvoorbeeld jij een zombie word dan kan jij alleen maar in je eigen mensen vorm veranderen."

Hanna liep naar een kast en zocht in elke hoek naar eten. "Ik heb iets gevonden!" Hanna stak haar hand in de lucht, en in haar hand heeft ze een appel. "Deze is wel stoffig geworden." De aandacht van Patrick is al weg, maar hij kijkt wel aandachtig uit de raam en noteert iets. Hanna staat naast hem uit het raampje te kijken maar het enige dat te zien is zijn een paar zombies. "Umm..... Patrick, wat noteer je?" Hij kijkt niet op en zegt: "Ik noteer wie er allemaal zombies zijn, zodat we pweten wie er een is."

Nadat Hanna en Patrick wapens hebben gepakt, gingen ze naar buiten

Ze lopen heel stil naar de overkant van de straat. Toen ze eenmaal aankwamen zei Hanna: "We kunnen op splitsen. Ik links jij rechts." Patrick knikte en zei heel snel: "Ik zie over 5 minuten bij de het vissenkraampje." Torn Hanna omkeek zag ze dat Patrick al weg was.

Hanna liep voorzichtig langs de kaaskraampje en zocht naar eten.

Verder op kon je gekreun horen. Hanna kreeg de kriebels, maar ze liep dapper door. Hanna draaide zich om om achter haar te controleren. Er was niets bijzonders te zien, maar toen ze omdraaide werd ze aangevallen door een jongen. De jongen gilde: "Vieze vuile zombie!! Ga dood!!" Hij kwam dichterbij met zijn zakmes...............
WORD VERVOLGT.........................

•ster?
•comment?
•follow?

THE Zombie ApocalypsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu