meeting new friend(?)

81 6 0
                                    

After school__________

Wh: adik..sori xleh blk sm2 arini...abg ada hal sket ngn gyu...tp adik xleh ikut kali ni...abg dh warning gyu..cme kitorg dua je bleh kluar...so.,hee...pergi balik...bye!!!

Wr: abg!!!euii...adik x smpat nk ckp apa2 lg trus blah...apa pnye abg lah...hummmphh!

---------------
On the way back home

Tgh woori mengelamun sorg2....x perasan tiba2 ada krta dtg ..and nk tlanggar woori....

When suddenly...out of nowhere...ada sorg girl ni smpt tarik tgn woori ke tepi jln.. Tapi dia pulak yg tcedera...

Skip ea...

Woori sgt berterima kasih kt dia...So,woori pun bwk la balik rumah utk treat luka dia...

--------------

Di rumah.....

Woori ceritakan kt mama n grandma apa yg terjadi td...diorg sgt terhutg budi kt girl ni...

Actually girl ni tua setahun dari woori...so,woori pggl dia unnie...and..unnie ni tggl kt umah anak yatim..parents dia mnggl masa umur dia 7tahun....kesiannn...

Woori pun mintk permission utk ajk unnie ni tido kt umah diorg mlm ni...sambil2 nk treat luka unnie ni...hehe..

And mama dgn grandma pun mengalu2kn sgt unnie ni....(x pikir nama lg,nk letak nama apa ea,unnie ni...any suggestions??)

-------end of chapter---------

Cutie Pie Brother(NAM WOOHYUN)Where stories live. Discover now