happy birthday!!

67 3 0
                                    

Woohyun: buat apa dtg sini pagi2 ni? Ha, lg satu...Mana dpt kunci rumah abg ni?

Woori: leee....abg ni..dh lupa ea?? Bukan abg ke yg bg adik kunci ni..kata risau la,x bg adik duk asrama la..klu ada apa2 trus dtg cni...eii...abg ni...merajuk la camni...

Woohyun: eh..eh...ok2...aah la..abg lupa...sori2....ni adik dtg ni,ada masalah ke??*worried face*

Woori: aah...mmg ada masalah...abg ikut adik gi dapur jap...cepat!

Woohyun: ha? Ada apa kt dapur??

Woori: ikut je la,abg ni bnyk soal plak..

Woohyun: oo..ok2 * siku sunggyu* jom,jom..ikut skali...

Sunggyu: *whisper* tapi,baju ni...(still in bee pyjama)

Woohyun: alaa..xpe..nnt kita tukar ea?..janji adik aku tu x bertukar jd singa..

Sunggyu just nodded~

------------------------------------------------------

At the kitchen....
.
.
.

Tadaaaaa!!!!!!!! 

SURPRISE!!!!!

-kt atas meja penuh dgn makanan,kek,sup seaweed...and lain2 lg...semuanya kegemaran Woohyun-

Woohyun: adiikk........°-°.....apa semua ni???

Woori: apa semua ni? Apa lagi? Abg mesti lupa kn? Hari ni kan hari jadi abg....dh lupa la tu...adik prepare semua ni sorg2 tau...just untuk abg yang paaaling adik sayang~

Woohyun: adikk~......*teary eyes*

Sunggyu: *whisper* psst...daebakk!! Adik kau mmg awesome lah! Untung kau dpt adik cm dia...hehe.

Woori: apa abg tunggu lg tu...duduk la..tiup lilin tu...urrmm...and kawan(?) Abg pun...duduk la skali...=_= *blushing*

Woohyun: eo? Aah...ye tak ye..gyu..duduk la..kita makan sama2...btw, ni abg kenalkan..sunggyu...dia tua 2 tahun dr abg..satu kolej dgn kita jgk...fakulti perubatan..

Woori: mwo? Sunggyu??? Abang~ +_+ *worried face*

Woohyun: ok,ok...abg dh tau..jgn buat muka camtu...wlupun nama dia sunggyu...tapi perangai dia langsung x sama dgn sunggyu yg kita kenal dlu...dia ni mmg baik orgnya..first time jumpa lg abg dh rasa dekat sgt dgn gyu ni..so, from now on..abg dh berubah..dan abg nk lupakan sunggyu yg lama and move on..

Woori: betul ke ni abg? * jump and peluk Woohyun* I'm proud of you!!! Really!!selama ni kn abg asyik duk sorg je..xnak bergaul and bersosial dgn org..sbb takutkn kisah lama...huhuuu...skrg ni...adik rasa happy sgt sbb abg dh ada kawan yg boleh tgok2kn abg...huhuu...lega sgt...

Woohyun: eh..eh...dah la tu...turunla...berat tau...adik tu bukannya budak kecik lg...dh la berat...kurgkn sikit berat badan tu...jgn asyik makan je...'-'

Woori: eiii!!!! Abangg!!!! Org baru nk sedih2 tau...org risaukan dia...boleh pulak ckp org berat la,gemuk la...malas la ckp ngn abg lg pasni...humpphh ~3~

Woohyun: olololoo...ok2...abg mintak maaf ok? Tq sbb risaukan abg..heheee...mana ada berat pun....x berat lgsung...mcm kapas je rasa...hahakkss..ok2..dh2..jom makan..nnt nk ke kelas pulak..let's dig in!!

Woori: JOM MAKAN!!>_<
------------------------------------------------------

Sunggyu's story...

*Sunggyu dari tadi duk tengok je gelagat 2 beradik ni...lucu betul tgok diorg gurau and gaduh...tiba2 Sunggyu teringatkan adiknya..

Sbnrnya Sunggyu ada sorg adik pompuan,3 tahun muda dari dia..skrg bljr kt oversea..(jgn terperanjat,wlupun diorg miskin..adik dia dpt full scholarship) so, agak lama jgklh Sunggyu x jumpa adik dia..tu yg sedih bila tgok Woohyun dgn woori gurau2*

Ok,end of Sunggyu's story..

------------------------------------------------------

Woohyun: oit!! Gyu!! Kau mengelamun apa lagi ni...makan la...jp lg kita nk ke kelas tau...

Sunggyu: eo?? Oo...ok2...

Woori: hihiii.....

Woohyun: yang adik ni..bila abg sebut gyu hyung je adik ketawa...apsal?

Woori: hah?? Mana ada....+_+.... Hee...Takde la...cuma lucu tgok abg gyu pakai pyjama bee tu..sesuai sgt...cute! X mcm abg~

Woohyun: what?? Sori ea...xde org boleh lawan ke- 'cute' -an abg okay??? Lgpun pyjama abg tu semua adik yg pilih...ntah pape..gyu hyung pun x nak pakai tau..ni pakai pun sbb terpaksa...

Woori: bueekk!!! Do I care??? Cantik apa pyjama adik pilih...ni ha! Hadiah birthday abg...pyjama keluaran terbaru!! ANGRY BIRDS!!! Suka x? Suka x?

Woohyun,Sunggyu: *saling berpandangan* WHAT??? NOT AGAIN??

Sunggyu: *whisper* Woohyun ah...adik kau ni mmg something la...hahaa....so cute>_<

Woohyun: hmmm??? Yeah right~...*SIGH +_+*

.
.
.

To be continued...

============================

Cutie Pie Brother(NAM WOOHYUN)Where stories live. Discover now