promise??

63 7 0
                                    

At home ..that night..

Wh: adik...buat apa kt tangga tu??

Wr: um? Abang...xde buat apa...tgh dgr lagu ni..

Wh: oo..umm....nah...(hulur album reality infinite)

Wr: wooahhh!!!..woahhhh!!! Wooahhh!!!!

Wh: eh..eh...aduii!pekak telinga abang!

Wr: hihiii...sori...abang!abang beli ke ni???betul???thanx abang....hmm...tapi mesti ada apa2 ni kn...

Wh: huh?? Xde apa la...selalu je nak meragui kebaikan abang kan..

Wr: ngeh3...ckp je la...abang ni nk apa??adik tahu la...

Wh: ok..ok...adik ni kn..mmg x leh tipu kn..sbnrnye...abang nk bls balik sbb adik tmn abg jmpe unnie hari tu..
and.........
Sbb adik dgr cakap abang, xnak berkawan dah dgn sunggyu...

Wr: hah..no prob..tapi kan..kenapa eh xleh kwn dgn sunggyu oppa??

Wh: um..tapi...adik janji jgn bgtw sesape ye...ni rahsia kita berdua je...
..
..
Sbnrnye, gyu ada ckp dia suka kt adik, pstu tetiba dh x suka sbb dia berbaik balik dgn ex dia..nasib baik adik dgn gyu xde pape lg..klu dh suka nnti dia mesti tinggalkn adik..abang x nak dia mainkan perasaan adik...

Wr: ooo....abang....so sweet....hehe....adik xnak la kt gyu tu....muka je sama dgn seungryeol...tapi perangai langsung x sama...kn abang...

Wh: yokshii!! That's my girl!!hehe...ingat ea, jgn bagitau sesape..pasal unnie tu pun...ok?promise??

Wr: promise....^^

Cutie Pie Brother(NAM WOOHYUN)Where stories live. Discover now