That evening.....
Woohyun POV
Wh: mama...hyun dh balik!!
Mama: la...dh balik ye syg....pergi mndi, pastu trun dinner ye....
Wh: okayyy mama...
Eiiikk? Mana bdk menyibuk tu?selalu nya bising je klu abg dia ni balik...hmm...x kisah la...nk naik mandi,pstu nk makan!!!
-------- di bilik woori...
Woori dgn unnie borak2 smpai x perasan hari dh nk gelap...al maklumlah....seronok la berbual sbb woori dh lama teringin nk ada kakak..nk berbual hal org pompuan....abg dia tu....hmmmphh...hampeh...
Wr:haaaa..unnie...unnie pergi la mndi dlu...nah tuala....nnt kita trun dinner sm2 ea..
Unnie: ok..thanx....
---------------------
On the other hand.....
Woohyun baru siap mndi and kluar dari bilik air utama...slalunye woohyun mandi kt bilik air dlm bilik dia...tp hari ni dia mndi kt bilik air utama ...sbb sabun mandi dh habis kt bilik dia..
Wh:lalalalaaaa....ouuhhhh...segarnye dpt mandii!!!
Waktu nk kluar dr bilik air....with just in his towel....tiba2...
Wh: uuuaaaahhhhh!!!
Unnie: aaaaahhhhhhhh!!!!!
Wh: who....who are u??what are u doing in my house??(tbe2 speaking unconsciously)
Unnie: well...I...I'm sorry....I'm woori's friend....(ckp english jgk) sambil tundukkan kepala sbb malu...
Wh:friend????whatever..well...ok...do u wanna use the toilet??so,I'll get going first...
Woohyun pun cpt2 nk kluar dari bilik air sbb dh malu sgt...tapiiii.....tiba2 kain tuala woohyun tersangkut dkt paku tepi bilik air ........and.....
Unnie yang tadi tunduk je...tiba2 pelik..dan terfikir...ni kain tuala sape pulak atas lantai ni...rsenye kain tuala dia ada di tgn...
and A seconds later.....
Wh:ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....jgn pndg sini!!! Just stay where u are!!!and don't look back!!!!
Towel yg satu2nye ada di tubuh woohyun terlucut.....and....kedua2 mereka tergamam....
Unnie cpt2 ttup muka dia....dan x brgnjak dari tmpt dia...
Sblm blah......
Wh: and just shut your mouth...don't ever tell anybody about what had happened just now...ok???chollltee!!!!andwae!!arachi!!
dan woohyun berlari dgn lajunye ke bilik dlm keadaan yg.....hmmmm.....xtw nk ckp apa dh...fhm2 sndiri lh yeee....
Huhuuuui......poor woohyun.....*-*
Unnie tu pun ketawa sekuat2nye....tp dlm hati la....and terus masuk mandi....
Dalam hatinye....cute jgk abg si woori ni...hahahaa
------end of chapter------->_<
YOU ARE READING
Cutie Pie Brother(NAM WOOHYUN)
HumorImagine if u have a cute and funny brother...and at the same time very protective...what a life!