-Od czego by tu kurwa zacząć ?
Myślałem,myślałem aż z tego myślenia wypierdoliłem w drzewo.
-Kurwa kto to tu postawił?
Krzykłem od tego jebnięcia w drzewo mózg chyba wrócił mi na właściwe miejsce.
-Już kurwa wiem! Pójdę do miasta i popytam jakiś skurwysynów czy nie wiedzą czegoś o tej płytce albo o mordercy.No i przy okazji pójdę n a dziwki.
Wstałem i zacząłem zapierdalać do miasta.Tak żem zapierdalał że wyjebałem się o pierdolony kamień i sturlałem się z górki która chuj wie zkąd się wzięła.Gdy sturlałem się z tej górki wykurwiłem ryjem w coś twardego.Były to mury miasta.
-Nareszcie kurwa
Ucieszyłem się wtałem i wszedłem do miasta.
-Ale tu zapierdol.Nie wiem od czego kurwa zacząć.
Powiedziałem i usiadłem se na środku drogi blokując cały jebany ruch i zacząłem myśleć.Podszedł do mnie jakiś stary spruchwiały dziad i powiedział.
-Młodzieńcze możesz sie kurwa posunąć bo blokujesz cały jeby ruch?
-Spierdalaj.
Odpowiedziałem po czym rzuciłem mu sztyletem między oczy.Krew zaczeła tryskać na lewo i prawo, dziad się wykrwawił i jebnął trupem.Ludzie mieli na to wyjebane podeszło do mnie tylko kilku ludzi w tym zarządca wioski,zarządca powiedział.
-Dziękuje w imieniu całej wioski że zajebałeś tego starego chuja z pruchnicą ryja.Wramach podziękowania masz darmowy wstęp do burdelu i będziesz u nas traktowany jako gość specjalny.Gdy będziesz czegoś potrzebował mów.
Powiedział zarządca po czym zaprowadził mnie do burdelu.Kompletnie nie ogarniałem oco kurwa chodziło ale wiem jedno,mam darmowe dziwki także mogę poruchać kiedy chcę.A no i jeszcze wszystko za darmo ale chuj mnie to obchodzi. Wziłem sobie dwie cycate dziwki i poszedłem je wyruchać,po czym poszedłem spać.