-Ło kurwa ale się zmęczyłem ja pierdolę.
Powiedziałem ziewając
-Przecież idziemy dopiero 15min!
Odpowiedziała dziewczynka.
-Zamknij mordę mała kurwo nie masz nic do gadania Ja jebię w kimę jak ci się coś nie podoba to spierdalaj.
Gdy mówiłem to jakże zajebiste zdanie nie zauważyłem jebanego urwiska i wpierdoliłem się do jebanej rzeki ta jebana rzeka tak zapierdalała że nie dałem rady się wydostać i prąd mnie porwał.
-Dobra chuj nie ma jebanej szansy że się wydostanę jak mnie gdzieś wyjebię to się prześpię spotkamy się w kurwowicach!
Krzykłem i dałem się porwać prądowi rzeki gdy tak niby płynąłem usłyszałem coś jakby dźwięk wodospadu.
-No nie pierdol.
Pomyślałem i zobaczyłem jebany wodospad.
-Kurwaaa!
Krzyłem i spierdoliłem się z wodospadu. Straciłem przytomność gdy się ocknąłem byłem cały ujebany piaskiem i chuj wie czym jeszcze jakieś 20 m przed pierdolonym morzem.
- Gdzie ja kurwa jestem do chuja pana.
pomyślałem na głos.
-Dobra chuj z tym najpierw muszę się wykąpać.
Oznajmiłem i poszłem do morza.Gdy byłem nad brzegiem usłyszałem jakieś
pierdolone pikanie.
-Co to kurwa?
Powiedziałem i popatrzyłem pod nogę i zobaczyłem że stanąłem na jebanej minie.
-Kurwa!
Krzykłem na cały regulator gdy mina wypierdoliła. Gdy wychodziłem z dziury po wybuchu oznajmiłem kulturalnie.
-Ale pierdolło.
Wtedy podeszła do mnie jakaś nastoletnia pojebana dziewica i spytała co tutaj odpierdalam.
- chuj wie chciałem się umyć i wyjebała mina.
Odpowiedziałem.
- Podejrzewam że jesteś z tych ów stron. Zechciałbyś pomóc mi się dostać do błękitnej laguny?
Spytała dziewica.
-Spoko kurwa i tak nie mam co tutaj robić a poza tym muszę się stąd jakoś kurwa wydostać.
Odpowiedziałem i wyciągłem łódkę z mego zajebistego plecaczka wsiedliśmy do niej i popłynęliśmy do jebanej laguny.
-Kurwa wiosłój!
Krzykłem do tej pojebanej dziewicy gdyż włuczyła się jak skurwysyn. Po chwili znaleźliśmy się w tej jebanej lagunie wtedy rzekłem.
-Dobra masz tu pieniądze i wypierdalaj po jedzenie pojebana dziewico a ja idę wynająć jakieś jebane mieszkanie.
Rozdzieliliśmy się.Kurwa zapomniałem dodać
Rozdział wspolpisany z
http://w.tt/1NFdpnF