Odjebane Perfekcyjnie

95 7 5
                                    

Obudziłem się bo przypierdoliłem w cuś w chuj twardego
-Co jest kurwa?
Pomyślałem poczym wstałem rozejrzałem się i stwierdziłem że coś się tu ewidentnie spierdoliło.
Byłem na brzegu jakiejś pierdolonej plaży tylko jak ja sie tu do chuja pana znalazłem ?
-Najwyraźniej kurwa jakaś fala wyjebała mnie na brzeg w końcu kurwa spierdoliłem sie z jakiegoś jebanego wodospadu a jak już mnie wyjebało to przykurwiłem w kamień.
Powiedziałem na głos sam do siebie.
-Patrz mamusiu jakiś pierdolnięty Pan gada sam do siebie.
Usłyszałem głos małego dziecka obojniaka.
Obróciłem sie patrze a tu kurwa za mną stoi jakaś stara pruchwa z jakoś 5 letnim dzieckiem z próchnicą ryja.
-Synku kurwa czy tam córko nie patrz sie na niego bo sie  jeszcze jakimś chujstwem zarazisz i będziemy zmuszeni odjebać ci anal piłą łańcuchową.
Odpowiedziała stara pruchwa.
-Ożesz ty jebana stara kurwo.
Odpowiedziałem wkurwiony.
Wyjebałem jej kopa tak że odjebało na jakieś 100m, dziecku rozjebałem głowę o kamień, wyciągnąłem flaki przez szyję podeszłem do tej starej kurwy włożyłem jej to do mordy kazałem wpierdalać potem jeszcze naszczałem do ryja przywiązałem do pierdolonego drzewa które chuj wie skąd wzięło sie na środku plaży, poczym włożyłem jej do pizdy oczy tego małego skurwysyństwa które przypadkowo nadepnąłem.
Najwyraźniej wyjebało je jak z armaty kiedy rozpierdalałem temu 5 letniemu odojniakowi głowę o kamień.
Potem wydłubałem suce oczy upierdoliłem nogę i włożyłem jej w dupe a na koniec podciąłem Kurwie gardło, poczym ciało wyjebałem na gwałt niedźwiedziom polarnym które też chuj wie skąd wzięły sie na plaży.
-Odjebane perfekcyjnie :D
Powiedziałem z radością sam do siebie.
-Kurwa
Dodałem po chwili.
- Nie wiedziałem że jak rozpierdolisz 5 latkowi głowę o kamień to oczy wypierdolą mu jak z armaty. Będę to kurwa musiał sprawdzić na dzieciach od 0 do 10 lat będzie kurwa zabawa. No ale najpierw muszę ogarnąć gdzie jo kurwa jestem więc jebie w kime.
Dokączyłem zdanie i poszedłem spać.












Odemnie
No w końcu kurwa żem to napisał pewnie chujowo wyszło bo dawno nie pisalem i wgl ale starałem sie żeby nie było pierdolonych błędów kolejny rozdział jest skaczony  w 1/4 chyba (od 2 miesiecy chyba) może wznowie pisanie ale po chuj skoro większość moich czytelników spierdoliła do długo nie pisałem XD

Psychiczna HistoriaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz