Capitolul 7

38 0 0
                                    

- Harry ! incercam sa il conving sa se opreasca , nici nu imi puteam inchipui ce urma ...
- Oo lasa-ma in pace , nu te mai vaicari atat ! Stiu eu va nu esti o sfanta !se uita la mine cu o privire rece , ochii aia verzi imi rupeau sufletul

Avea dreptate ,nu sunt o sfanta , bineinteles ca in New York , avusesem iubiti cu care intretinusem  relatii sexuale , dar niciodata nu am fost violata si nici nu vreau , nu cred ca cineva vrea , dar sa revenim nu vreau sa am probleme . Da , nu mai sunt virgina , dar totusi nu inseamna ca sunt in stare sa ma culc cu toti.

- Te rog , lasa-ma ! Inceteaza , Harry ! Revino-ti ! i-am spus cu lacrimi in ochii , dar pe el nu il induioseaza nimic , de parca nu ar avea o inima
- Ce sa incetez?! De cand te-am vazut prima oara am vrut sa ti-o trag!

- Esti beat! Nu iti dai seama de ce spui!

- Lasa , draga mea ! Totul este spre binele nostru! O sa te fac sa te simti atat de bine!
A venit amenintator spre mine , deja ma vedeam in patul lui , nu mai vedeam o cale de iesire , mi-a rupt rochia intr-un mod brutal , iar apoi si-a dat pantalonii jos si a inceput sa ma sarute foarte apasat pe gura , iar apoi plasa saruturi pe gatul meu , musacandu-ma tare ... Nu mai aveam putere sa mai tip sau sa ma impotrivesc , a inceput sa-mi sarute sanii ... Si dintr-o data o bubuitura s-a auzit si in camera isi facu aparitia , Emma si Zayn ... Eram practic salvata ! Multumesc Doamne! Zayn s-a repezit , l-a luat pe Harry de pe mine si l-a aruncat in partea opusa a camerei .

- Esti bine ?!
-Da , Zayn ! Multumesc mult! - Nu ai pentru ce! I-am spus de atatea ori sa nu bea , ca nu ii face bine , adica sa nu crezi ca e vreun alcoolic , Harry nu bea aproape deloc , dar cand o face iese urat
- Stai linistit! E in ordine! am spus , incercand sa nu ii dau de banuit lui Zayn ca ma simt atat de rau , nu vroiam sa il fac sa se simta rau , el chiar e un baiat bun

In cateva clipe , Zayn iese cu Harry din camera , pe care il sustinea , pentru ca altfel ar fi cazut . Emma se repede la usa , o inchide si vine agitata inspre mine :

- Bell , esti bine?! Ti-a facut ceva?!
- O , Doamne , stai calma! Putea sa o faca daca nu veneati voi , dar totusi m-a ajutat Dumnezeu! Dar chiar asa , voi cum ati stiut sa veniti?!
- Pai mi se parea ciudat ca nu te mai vad , asa ca am vorbit cu Zayn care s-a interesat si pana la urma a aflat de la o boboaca , parca Kim o cheama , ca te-a vazut cu Harry care te brusca , si apoi ne-a spus in care camera ati intarat . Doamne Bell , ce noroc ai avut! Daca nu ajungeam la timp?!
- Nici nu vreau sa ma gandesc ... Dar stai un pic , cu ce haine ma imbrac ,rochia mea e rupta !
-Stai , am eu cateva schimburi in masina ! si pleca , dar reveni dupa 5 minute

M-am imbracat in hainele aduse , si am decis ca cel mai bine ar fi sa parasim petrecerea , nu inainte sa il salutam pe Zayn si sa ii multumesc  inca o data . O data ajunsa in camera m-am schimbat si m-am bagat in pat . Numai ganduri rele imi veneau in cap , pot sa pun pariu ca maine toata scoala o sa stie despre acest incident .

After perfect lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum