Capitolul 9

9 0 0
                                    

Eram atat de ocupata sa ananlizez in mintea mea toata faza de mai devreme , incat nu mi-am dat seama ca ajunsesem la scoala .

- Bell , ce ora ai? ma intreaba cu un zambet pe buze
- Stai sa verific , imi scot tabelul cu orele din geanta , am... Economie !
- O Doamne! Voi fetele , ca faceti tabele !spune si aproape ca rade ceea ce ma face si pe mine sa rad . Pai e bine si eu am economie ... Hai atunci , sa mergem impreuna !
- Bine ...

Intram si toti ochii sunt atintiti pe noi ... Frate , parca ne analizeaza cu raze X , nu ii inteleg pe unii ... Trecem pe langa un tip , care se saluta cu Harry si apoi spune:

- Ce faci , Harry ? Cine e papusa? Nu mi-o imprumuti si mie diseara , ca am asa un chef nebun de o blonda ! Macar e buna la pat ?! Ca la exterior pot confirma ca e foarte buna!
- Frate , nu m-am incurcat cu ea , apartamentul ei e langa al meu , e colega cu Emma ...
- Ah da , Emma ... Bunaciunea ! Pacat ca tipa e prea increzuta si nu vrea sa se futa ! nu puteam sa cred ce aud , Doamne fereste! , ce limbaj ... eram chiar acolo , si vorbeau asa pornografic despre mine si colega mea de camera , asa ca decid sa intervin :
- Hey , sunt Bella ! Si daca ai chef de o blonda de ce nu vorbesti cu Jennifer ?! Ea sigur accepta fara sa stea pe ganduri!
- Ooo ce dura esti ! Eu sunt Zack ! Si pe Jennifer deja am incercat-o ! Eu te vreau pe tine ! spune si ma apuca de mijloc , tragandu-ma inspre el
- Zack , las-o ! Acum ! Da-i drumul! spune Harry foarte ferm
- Bine , omule! Stai calm! Doar nu e iubita ta ! De ce te bagi?!
- Aaa , daaa?! De ce ma bag?! Ea nu e curva! Ai inteles?! Nu esti genul ei! Eu nu vrea un tip care sa o futa o data , si apoi sa o lase! deja Harry tipa , iar tipetele lor rasunau pe tot coridorul , cand apare directoarea :

- Ce se intampla aici?! De ce se vorbeste asa in liceul meu?! Vreti sa zburati toti trei din liceul asta?! Bella Smith , Harry Styles si Zack Rogers , in biroul meu ! Acum!

Am ajuns in doua minute in biroul directoarei ... Nu pot sa cred ca am ajuns la directiune cu ceva rau ! De ce eu?! Eu nu tipam! Eu nu injuram! Daca o va suna pe mama va fi grav! Pentru ca m-a avertizat ca daca directoarea o suna sa ii spuna ceva rau despre mine , voi sta in vacanta de vara aici , intr-o tabara ! Nu se poate!!! In vara vreau in New York!.... Ne-am facut comozi pe scaunele din piele , in timp ce directoarea s-a asezat in scaunul ei directorial si a inceput discursul:

- In primul rand , aici este un liceu de prestigiu din Anglia! Liceul "John Walter" ! Liceul , la care multi ar fi vrut sa vina , pentru o educatie buna , dar nu au putut din cauza situatiei financiare sau pentru ca au fost un nunar limitat de burse! Voi trei aveti posibilitati financiare sa studiati aici , parintii vostri va sustin financiar , dar asta nu inseamna ca nu va pot exmatricula! Acest liceu este o posibilitate sa faceti ceva cu viata voastra , sa obtineti mai apoi un serviciu foarte bun , la care ati castiga foarte bine sau cu studiile terminate puteti lucra la firmele parintilor vostri , devenind actionari iar mai apoi detinand voi firma! De ce nu profitati de sansa pe care o aveti?! As putea in momentul acesta sa va exmatriculez , dar va mai acord o sansa prin care sa invatati o lectie! Acum vreau sa aflu ce a fost tot circul acela de pe hol !

- Doamna directoare , incepe Harry , eu sunt amic cu Zack , ne-am salutat , apoi a inceput sa ii fac avansuri sexuale Bellei ! Nu am putut accepta ! Bella nu merita! Nu e ca fetele cu care el se distreaza !
- Domnule Styles , tonul mai intai ! Inteleg ... Ai vrut sa iti aperi colega ... Bun ! Domnisoara Smith ... Ce ai de spus?
- Doamna directoare , baietii vorbeau si dintr-o data discutia a devenit putin intima cu privire la dorinta lui Zack ... Nu imi place sa fiu tratata ca o "femeie usoara" ! Puteam sa ma apar si singura , dar Harry a fost prea impulsiv si a rectionat mai rapid ca mine ...
- Am inteles ... Domnule Rogers...??
- Doamne directoare , stiti foarte bine ca nu ma implic in scandaluri , ca nu fac nimic rau ... Bella mi-a starnit interesul , e o fata frumoasa !
- Stiu asta , domnule Rogers ! Dar va rog sa nu o bruscati sau alte agresiuni de genul pentru ca acest liceu nu promoveaza violatorii.
- Nu sunt un violator! Nu imi sta in caracter! Intre mine si ea s-ar putea intampla lucruri intime doar daca si ea ar fi deacord !
- Am inteles , Rogers! Acum voi trei , ca pedeapsa : veti fi sanctionati astazi de la cursuri! Acum puteti pleca !
- O zi buna ! am spus , altceva nu imi mai permiteam , daca mai spuneam ceva riscam sa stau toata saptamana acasa ...

Zack ,s-a indepartat de noi , iar eu si Harry am iesit din scoala , mergand spre apartamente .

- Bella ! Hai la mine in aprtament ! Adica nu vreau sa intelegi ceva gresit , dar tu esti singura in apartament , eu singur ... Hai la mine , dam comanda de pizza , ne uitam la un film . Ce zici?
- De fapt , chiar nu e o idee rea , chiar mi-ar prinde bine.

Intram in apartamentul lui Harry , si ma asez pe canapeaua din sufragerie , in timp ce Harry da comanda de pizza , el comanzandu-si o pizza carnivora , iar eu una cu ton si lamaie ... E preferata mea pentru ca e mai usor de digerat ! A mai adugat la comanda sos de ketchup pentru pizza lui si un suc acidulat de 2,5 l . Apoi s-a asezat langa mine pe canapea , si a pus un film "Care-i numarul tau?'' , care dupa titlu nu mi se parea ciudat , dar filmul a inceput cu protagonista facand sex cu un tip , filmul continuand cu aceasi tipa facand sex cu alti tipi , deci ... Da genul lui Harry ! Soneria s-a auzit , iar Harry a pus pauza filmului , ridicandu-se , luand portofelul , deschizandu-i usa tipului cu pizza . Apoi a inchis usa , si s-a asezat langa mine , luand o felie din pizza lui , nu inainte sa puna ketchup pe ea ... Eu mi-am luat o felie dintr-a mea , Harry dand play la film ... Am terminat de mancat in 10 minute , filmul fiind pe la jumatate , Harry si-a pus mana pe piciorul meu .... Se pare ca mancarea si filmul i-au stimulat hormonii , dar nu mi-a displacut ....

After perfect lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum