Capitolul 12

11 0 0
                                    

Nu pot explica in cuvinte ce simt cand il privesc...e dur , dar aceasta duritate ma face sa il vreau mai mult...ochii lui frumosi , si totusi tristi parca ma impietresc ... Zambetul pervers care ii apare pe chip ori de cate ori spune ceva vulgar... Harry e un tip cu mult sex-appeal ... Desi uneori imi da senzatia ca sun acea masca de dur si macho , se ascunde o poveste ....ce chiar as vrea sa o stiu...Gandurile imi sunt intrerupte de Harry :
- Intram , Bell? ador cand imi spune Bell, suna ca un alint , dar probabil ca imi spune asa ca e o varianta mai scurta a numelui meu ,el nu e genul dragastos...sau poate e , dar de ce ar fi cu mine?!
- Da ... raspund eu , inghitind in sec ..doamne baiatul asta e fascinant

Intram si ne asezam la masa , uitandu-ma atent la Emma , care nu mai avea zambetul radiant pe chip , asa cum o lsasem cand am plecat cu Harry... Avea o privire rece , puteam sa observ o lacrima in coltul ochiului...Dar ce nu intelegeam e de ce ... Era asa fericita..
- Bella , putem sa plecam , te rog? spuse Emma ,abia putea sa articuleze cuvintele  ...si inca o lacrima ii curse pe obraz
- Emm?! Esti bine? spun ingrijorata

Insa Emma , a izbucnit in plans , s-a ridicat de la masa si a fugit spre iesirea din restaurant... Mi-am cerut scuze de la baietii , si am parasit restaurantul hotelului , in cautarea Emmei , pe care in ciuda vestimentatiei elegante , am gasit-o stand pe o bordura , plangand...M-am asezat langa ea , in speranta de a intelege ce s-a intamplat...

- Emm ? Ce se petrece?
- Nu stiu...Chiar nu stiu...
- Povesteste-mi care e faza...Cand am plecat cu Harry , erai foarte fericita...
- Am vorbit cu Zayn...  Mi-a spus ca a vrut sa ne intalnim ... Sa imi spuna ca tot ce s-a intamplat intre pana acum a fost o greseala...Si-a dat seama ca m-am atasat de el , si ca nu e pregatit pentru o relatie ...nu vrea sa ma faca sa sufar , si a deci sa ne intalnim sa imi spuna asta intr-un mod frumos...sa uit tot , ca asa e mai bine si sa ramanem simpli prieteni... spune printre suspine ,si apoi lacrimile ii invadeaza din nou chipul frumos
- Emm... Chiar nu stiu ce sa spun....

Si chiar nu stiam ... Probabil asa sunt barbatii...Se sperie la gandul ca vor trebui sa inceapa ceva serios , o noua etapa in viata lor , si se sustrag , lasand durere...Dar nu se gandesc ca daca ar face pasul asta , ar avea parte de  sentimentul acela intens de iubire , pasiune , dorinta... Linistea sufleteasca de care au nevoie , insa pe care o refuza inevitabil , pe motivul ca nu sunt pregatiti pentru o relatie... Nici nu trebuie sa fii...Poate nici noi, fetele , nu suntem pregatite sa uitam tot trecutul , sa facem un pas inainte spre un nou capitol al vietii alaturi de un baiat nou ...Dar diferenta dintre noi si ei , este ca noi incercam...Avem puterea de a trece peste toate fricile si temerile , vrand pentru noi ce e mai bun langa persoana pe care noi o consideram potrivita .... Am tras aer puternic in piept , incercand sa diger intamplarea cu Emma si Zayn , si momentul de mai devreme cu Harry... Am pus mana pe telefon , comandand un taxi... In doua minute ne aflam in taxi indreptandu-ne spre casa... Am intrat , iar Emma s-a asezat pe canapea plangand in continuare...

- Emm..ii spun , si ma asez langa ea, nu plange...nu te merita , nu esti tu de vina cu nimic...el este , pentru ca ju incearca sa fie cu o persoana minunata ca tine...
- Nu stiu , Bella... am incercat sa fie totul bine ... Parea totul magic ... Si se pare ca e adevarat.. Ce e frumos repede trece.. Din pacate ....spune , calmandu-se din plans
- Asa e ... Tot ce vreau e sa te calmezi...trebuie sa te odihnesti ...maine avem scoala...si va trebui sa te concentrezi
- Iti multumesc...esti o prietena foarte buna ...

M-am indreptat spre camera mea ... Eram oarecum bulversata de tot ce se intamplase ... De cand m-am mutat aici , am parte numai de clipe de tensiune...Jesus, doar sa nu fac un infarct...prea multe palpitatii... M-am schimbat in hainele de casa si m-am asezat in pat , gandindu-ma la tot...la momentul de la petrecere , cand Harry era cat pe ce sa ma violeze , dar totusi nu il urasc  ...cred ca eu sunt cea dementa , nu el... S-au intamplat multe intr-un timp scurt...Si desi poate  nu as vrea sa recunosc ...Cand ma gandesc la Harry , inima imi bate mult mai tare , pulsul mi se accelereaza , si mi se inmoaie genunchii... Cred ca ma indragostesc...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 02, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

After perfect lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum