Sabahın ilk ışıklarıyla açtım gözlerimi, yanlızlığımın sonsuz karanlığına . Yeni uyanmama rağmen yorgundum ve yorgunluğumu yanlız dans ederek atabilirim. Duygusal , yanlız bir şarkıyla beraber ruhumu katmanlarına ayırabilirdim. Yavaş yavaş başladım içimi dökmeye,ruhumu benliğinden çıkarmaya titrek ama bir o kadarda emin adımlarla ahenk içinde dans ediyordum ki içeriye köpeğin Plüton geldi ben açtığım Müziğe ayak uydurmaya çalışırken o bacağıma sürtünüp onunla oynamamı istiyordu. Müzigi kapatıp onunla biraz ilgilenndim sonra banyoma girip duş alıp aşağıya indim rüboşun yanaklarından öptüm o benım annem o benım babam o benim herşeyim dadım benı büyüten bana sevgisini vermeyi beceren tek kişi annem ve babam yurt dışındalar senelerdir onları gormedim istemiyorum da zaten onlar para yolluyor biz dadımla yasıyoruz masada sadece ayva receli ve ekmek vardı simdi diceksinizki madem zenginler hatta cok zenginler ama kahvaltısını niye boyle yapıyor alışkanlık ayva receli kahvaltıda vaz gecilmezimdi. Bana huzur veriyordu. Simdi yine diceksiniz ki ayva reçeli bir insana nasıl huzur verir. Bana veriyordu işte bana yanlızlıklarımda destek oluyordu en önemlisi bana hayatı hatırlatıyordu.Her insanın bir farklılığı vardır diğer insanlardan ayıran benimde galiba her şeye anlam katmak. Kahvaltımı yaptıktan sonra yeni kayıt yaptırdığım okula gitmek icin odama çıkıp üstümü değiştirdim. Ailemin işi yüzünden her sene farklı bir okula kayıt yaptırmaktan bıktım zaten kimseyle uyum sağlamam ben hep yalnız takılırım yalnızlığı çok seviyorum açıkçası bana hayatın ne demek olduğunu hatırlatan herşeyi seviyorum mesela karanlık mesela ayrılık mesela ölüm...
Neyse artık okula gitmeliyim. Şoför kapıda bekleye bekleye direk olmul bayrak sallıyordu. Daha fazla sallamadan arabaya bindim kimbilir arkamdan ne kadar sövdü. Okula hemen gitmeyi planlamıyordum müzik dinlemeyi amaçlamıştım ama malesef hemen geldik niye bu kadar erken geldik yaaa aman neyse arabadan indim şoföre ben onu aradığımda gelmesi için tembihledim okula doğru yürümeye başladım tabi ben yürürsem nolur size sölemedim dans etmeyi çok iyi yapan ben sakarlıkta dünya kupası kazandım ve sonuç yerdeyim.Üzerimde birkaç göz hissediyordum ama çoğu kişi umursamıyordu bile bu benim için avantaj oldu. Yer kabuğunu daha fazla incelemeden kalktım. Üstümü temizleyip okula doğru yola koyuldum daha doğrusu müdürün yanına doğru odasını nihayet bulmuştum. İçeri girdim karşıma şişman kel gözlüklü biri çıkmadı tabiki normal insan işte Hz.Adem'den gelme annesi babası olan normal insan.
Merhaba müdür bey ben kayıt yaptırmak için geldim babam sizle konuşmuş ben de resmileştirmek için burdayım.
Dedim eli ile işaret edip
Buyur kızım otur şöyle bir mahsuru yoksa ismini rica edebilirmiyim.
Ahh oldukça nazik ve iyi birine benziyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYVA REÇELİ
RomanceBir yanda ayva reçeli bir yandada dans düşünün işte böyle bir aşk saçma bir açıklama oldu gelin bide kitabı okuduktan sonra karar verin...