multimedya BUZDAĞI
Matematik en sevdiğim ders çoğu insan sevmez veya yapamaz ama ben seviyorum herşeye anlam kattığım gibi bununda bir anlamı var benim için sanki çözülmesi gereken bir bulmaca yada bi görev en önemlisi sonuç , o eşsiz mutluluk. Sesimi çıkarmadan dersi dinledim. Yanımdaki çocuğun arada gözlerini üzerimde hissediyordum.Ama umursamazım fazla umursamaz.Dersler kötü, sıkıcı, bunaltıcı ,bayıcı, öldürücü geçtikten sonra okulun bittiğini bildiren o muhteşem ses kulaklarımı doldurur doldurmaz şoförümü aradım beni alması için okulun bahçesinin çıkış kapısına doğru yürümeye başladım. Kapıya yaklaştığımda buz dağı ve arkadaşlarını gördüm onların hizzasına geldiğimde buzdağı ile göz göze geldik gerçek hayatta çok kısa bi süre olsada benim dünyamda uzundu. Arabaya binip eve gittim. Eve geldiğimde rüboş mutfaktaydı. Yine yapmış yapacağına ev mis gibi yemek kokuyordu sofrayı hazırlamaya yardım ettim karşılıklı yemeğimizi yedik sofrayı toplayıp bulaşıkları halledikten sonra rüboşu öpüp odama çıktım günlük bi konu tekrarından sonra uyumaya gittim bugün yorulmuştum.
Sabah uyandığımda aşağıdan gelen seslerle rüboşun uyandığını anladım. Banyoya gidip duş aldım. Odama geçip siyah dar paça pantolonumu üstünede kolları ve uç kısımları dantelli salaş tişörtümü giydim saçlarımı düzleştirip at kuyruğu yaptım. Mutfağa inip ayva reçelimle her sabah olduğu gibi aşk yaşadım. Ardından odama çıkıp banyomda ellerimi yıkayıp dişlerimi fırçaladım çantamı alıp siyah sporlarımı giyerek dışarıda hazır olarak kök salmış şoförümle selamlaşıp arabaya bindim okula doğru ilerledik. Okula geldiğimde kulaklıklarımı çıkarmadım hoca gelene kadar dinlemek istedim sınıfa doğru ilerledim. Sınıf neredeyse boştu bir kaç kişi buz dağı ve yanımda oturan çocuk vardı. Beni en çok şaşırtan buzdağı oldu normalde kötü çocuklar derse hocadan sonra gelmezmi bizimki erken gelmiş şaşırtıcı yavaş yavaş sırama ilerledim bu sırada aynı zamanda müziğimle bütünleşmişken buz dağı ile göz göze geldik o sinirli ben ise duygusuz bakıyordum sırama oturdum ve kafamı masaya koydum. Başından beri de hayal ettiğim gibi hoca gelene kadar müzik dinleyebilirdim. 5 belki 10 sonra hoca geldi zaten telefonumdaki müziği kapatıp çantama attım. Dersi dinlemeye başladım artık bitme aşamasına geldiğimde zil çalmıştı içimden sonunda dedim ayağa kalktım müdürün odasına gitmeye niyetliydim ki kolumun tutulmasıyla olduğum yerde kaldım. Yanımda oturan çocuk kolumu tutmuştu aaahhh ne hakla bu okuldaki çocuklar çok afedersiniz kendini bir bok sanıyorlar.
NEREYE GİDİYORSUN?
Ayy uyuz mıymıntı sana ne ya sanane allahım delireceğim.
AYNI SIRADA OTURUYORUZ DİYE SANA HESAP VERMEK ZORUNDA DEĞİLİM!
Kolumu sertçe çektim ve müdürün odasına doğru ilerledim hayır ona ne yani hangi akla hizmet kolumu tutabiliyordu dınkof ya müdürün odasına geldiğimde üzerimi düzeltip kapıyı tıkladım gelebilirsiniz sesinden sonra odaya girdim gülümseyen müdürmle karşılaştım ayy canım ya tontiş ne tatlı
İYİ GÜNLER MÜDÜR BEY RAHATSIZ EDİYORUM AMA Bİ SORUM OLACAKTI
kibarca soruma kaşılık tatlış müdürümüz gülümsedi
TABİ KIZIM BUYUR
Hiç beklemeden sorumu sordum
İKİNCİ KATTAKİ KIZLAR TUVALETİNİN YANINDAKİ SINIF SANIRIM ÇALIŞMA ODASI HOCAM?
Soru sorar ifademe gülümseyerek karşılık veren canım müdürüm beni fazla bekletmeden sözsel olarak da cevap verdi.
EVET KIZIM BENDE SENİ ÇAĞIRACAKTIM BABAN BANA SÖYLEMİŞTİ DANS ETMEYİ SEVDİĞİNİ, BENDE SEÇİL HOCANLA KONUŞTUM ONUNLA ÇALIŞMAN GEREKTİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM SEÇİL HANIM GÖREVİNDE BAŞARILI BİR ÖĞRETMENDİR .
Bu şaka olmalı başka bir şey isteseydim keşke dışımdan çıt kırıldım konuşsam da içimde hayvan beslerim ben 7/24 , neyse içimden tepinen öküzlerden beş dakika izin isteyerek müdürüme geri döndüm:
HOCAM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BU BENİM İÇİN BÜYÜK BİR FIRSAT BUNU İYİ BİR ŞEKİLDE DEĞERLENDİRECEĞİME EMİN OLABİLİRSİNİZ.
Müdürüm gülümseyerek sözüne devam etti:
ÖĞRENCİLERİME GELECEK SAĞLAMAK BENİM GÖREVİM RİCA EDERİM KIZIM.
Aklıma birden ders gelince nasıl unuttuğumu düşündüm Hakan hocanın dersine geç kalmak istemezdim matematik dersini sevdiğim gibi Hakan hocamıda sevmiştim iyi bir öğretmendi müdüre acele bir şekilde dönerek :
HOCAM MÜSADENİZ OLURSA DERSE GEÇ KALDIM SINIFIMA GİDEBİLİRMİYİM
dedim müdürüm kafasıyla çıkabilirisin komutundan sonra koşarak merdivenleri uçarak ikinci kata geldim soluk soluğa kaldığım için nefesimi düzene sokup sınıfıma doğru ilerledim, sınıfın önüne gelip kapıyı çaldım.
UZUN BİR ARADAN SONRA TEKRAR SİZİNLEYİM ÖZÜR DİLERİM GEÇ KALDIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM TEŞEKKÜR EDERİM İYİ OKUMALAR ....
( BİRDE DEĞERLİ OKUYUCULARIM YAZARKEN ÖNİZLEME FALAN BAKIYORUM AMA YAZILAR HATALI OLUYOR KAYIYOR FALAN AFFEDİN DÜZELTMEYE ÇALIŞIYORUM AMA DÜZELMİYOR ÖZÜR DİLERİM.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYVA REÇELİ
RomansaBir yanda ayva reçeli bir yandada dans düşünün işte böyle bir aşk saçma bir açıklama oldu gelin bide kitabı okuduktan sonra karar verin...