Jimin ile lunaparka gitmişsiniz. Senin yükseklik korkun var. Oppanın ısrarlarına dayanamayıp dönme dolab'a biniyorsunuz, sen çok korktuğun için aşağıya bakamıyorsun. Jimin ise sana sıkıca sarılarak " Korkma bitanem ben yanındayım" diyor. Az da olsa rahatlıyorsun. En üste çıktığınızda aniden duruyorsunuz o an elektrikler kesiliyor ne olduğunu anlamıyorsun, içini bir korku sarıyor telaşlanmaya başlıyorsun, jimin ise her seferinde seni sakinleştiriyor. En üstte olduğunuz için heryeri görebiliyorsunuz sanki koskoca Seoul ayaklarınızın altında ama sen korkudan bakamıyorsun. Biranda karşıdan ışıklar gelmeye başlıyor,havai fişek sesleri duyuyorsun. Ne olduğunu anlayamıyorsun. Jimin ise senden yavaşca gözlerini açmanı istiyor sen ise dayanamayıp açıyorsun. Havada kocaman "Seni Seviyorum! Benimle Evlenirmisin (ADIN)" yazıyor. Hemen altında ise kalplerle baş harfleriniz yazıyor. Sen çok şaşırıyorsun,ne diyeceğini bilemiyorsun. Mutluluktan ağlamaya başlıyorsun ve o anki sevinçle "EVET" diye bağırıyorsun. O anda elektrikler geliyor, aşağı iniyorsunuz. Aşağıda ise herkes sizi izliyor. Aşağıya indiğinizde Jimin cebinden tek taş yüzük çıkarıyor ve parmağına takıyor. Sonra ona sımsıkı sarılıyorsun , senin ağladığını görünce o da mutluluktan ağlamaya başlıyor. Herkes ise bir yandan sizin fotoğrafınızı çekiyor, diğer yandan ise mutluluğunuza kuvvetli bir alkışla ortak oluyorlar.
Herkese merabalarrr. Uzuun bi zaman sonra yeni bölüm geldiiğğ:D ayyh inş gerçek oluurr Allah'ım hayali bile güzell:D umarım beyenirsinizzz Sizii çok çok çoook seviyoruum :D birdahaki bölümde görüşmek üzere byü:)) ♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BTS İle Hayal Et]
RandomGerçek olmak dileğiyle... *********** Tek bölümlük hikayelerr *********** Bangtan Boys ile ilgili kısa hikayeler:D ♡ ************