JUNGKOOK

3.5K 172 73
                                    

Arkadaşlarr bu bölüme başlamadan önce bir şey söylicem. Bu bölüm swg_RiJin tarafından istek üzerine yazılmıştır. Eğer sizde istek bölüm istiyorsanız yorumlara yazın. İyi okumalarrr:)^^♡♡♡

Jungkook'la bir tekne gezisindesiniz. Seyahat etmek yerine denize açılmayı tercih etmişsiniz. Senin üstünde çok tatlış bir mayo var. Sevgilinde ise sadece şort. Biraz daha denize açıldıktan sonra jungkook tekneyi durduruyor.

Jungkook: Hadi sevgilim denize giriyoruz.
Sen: Sevgilim daha kaç kere söylicem, ben yüzme bilmiyorum.
Jungkook: Öğretirim

Dedi ve yan bir sırıtış attı. Tırsmadım değil. O an bir denize baktın bir de jungkook'a.

Sen: Çok fazla açılmicaz ama?
Jungkook: Tamam
Sen: Bırakmicaksın beni.
Jungkook: Tamam ama hemen çıkmak yok!
Sen:Peki.
Jungkook: Geliyomusun?
Sen: Evet geliyorum.

Küçük bir çocuk gibi ellerini çırparak sevindi. Sonra beni kucağına aldı. Yavaşça merdivenlerden indik.

Sen: AA! Su çook soğuuk. Hadi çıkalım.
Jungkook: Daha yeni girdik alışırsın. Hem ben sana ne dedim?
Sen: Ne dedin?
Jungkook: Hemen çıkmicaz dedim.
Sen: Aa! Ne zaman dedin yaa hiç hatırlayamadım.
Jungkook: Oyun bozanlık yapma prenses. Yoksa seni burda bırakıp giderim.
Sen: Tamam tamam. Hatırladım kızma ya. Hadi bana yüzmeyi öğret
Jungkook: Tamam, bak şimdi beni iyi dinle. İlk önce arkada ayaklarını çırpıcaksın hiç durmadan. Sonrada sağ kolunu öne doğru atıcaksın. Sonra alta doğru götürüp suyu arkana atar gibi yapıcaksın. Bu şekilde senin ilerlemeni sağlıyıcak. Aynı şey diğer kolun içinde geçerli.

Söylediklerinin hepsini yaptım. Bu kadar kolay olucağını zannetmiyordum. Biraz ilerledikten sonra jungkook " şimdi seni bırakıyorum" dedi. Ne yapıcağımı şaşırdım. Da deminki yaptığım hareketler aklımdan uçup gitti. Deniz beni kendine doğru çekiyordu. Çok korkmuştum. Gözlerim kararmaya başladı. En son gördüğüm şey jungkook'un bana doğru gelişiydi.
Uyandığımda bir yatağın içindeydim. Burası benim odamdı. Üstümde pike vardı. Hemen yanımda ise sevgilim. Uyandığımı görür görmez bana sarıldı. Hala titriyordum.

Jungkook: Özür dilerim.
Sen: önemli değil, bak işe korkumla yüzleşmiş oldum.
Jungkook: Titriyorsum.
Sen: Hala şoktan çıkamadım diyelim.

••••••••••••••

Sen: Bakma bana öyle, korkmam senin hatan değil. Hem şuan iyiyim. Yanımdasın.
Jungkook: Yanındayım, her zaman olduğu gibi.

Dedi ve masumca alnından öptü. Sımsıkı sarıldı sana. Birdaha asla bırakmicakmış gibi, öyle uyudunuz.

Evveeettt chingularımm yeni bölümü inş beyenirsinizz. Yukarıdada açıklama yaptığım gibi istek bölüm isterseniz yorumlara yazmanız yada bana mesaj atmanız yeter. Sizi seviyorum iyi okumalarrr:)♡♡♡♡

[BTS İle Hayal Et]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin