VI

185 26 4
                                    

Siedziała z telefonem w ręku, rozmyślając o Nastii, a raczej o tym co powiedziała, miała kłębek myśli w głowie...
"Ona jest jedynie dla mnie miła a mi się zaczyna podobać, odrazu jak ją ujrzałam zaczęła mi się podobać. Nie to bez sensu... Olimpia! Ty! IDIOTKO! odpuść sobie ją! Ona nie jest dla Ciebie...! Nie jest homo ani Bi!! Jesteście dwoma innymi światami. Ehhhh... Zrobię tak! Nastia będzie jedynie dobrą koleżanką bądź może przyjaciółka ale nic więcej..."

Po czym weszła odpisać dla nieznajomej... Rozmawiałam z nią tak dłuższy czas pytały się nawzajem co lubią robić, czego nie, co ich łączy... Czego nie nawidzą, po dwóch godzinach pożegnały się.
-Olimpia idź spać! Nie siedź tyle w telefonie... Źle działa na cerę a chyba w wieku 30 lat nie chcesz mieć zmarszczek....
- Mamoooo juz idę nie kontroluj mnie.. Mam dobre oceny wszystko jest okej zaraz pójdę...!
- W porządku Olimpciuu!.... - Mama nie zdążyła skończyć kiedy przerwała jej Olimpia.
- Nieeeee nazywaj mnie taaaak! Nie mam 6 lat.
- Dobrze, Haha... Kocham Cie Córeczko...!
- Ja Ciebie tez Mamo... - odparła cicho Mała Księżniczka.

"Eh i tak teraz nie pójdę spać, nie mam ochoty... Nie widziałam nigdy na oczy tej dziewczyny z Tumblr'a, nawet nie wiem jak ma na imię. Wydaje się być fajną dziewczyną, chociaż wtedy nie myśle o Nastii. Nie wiem co mam zrobić... Lepiej nie poznawać nikogo kto mógłby ci się spodobać. Czuje się nie swojo, mógłby ktoś napisać jakiś poradnik 'JAK TO ZROBIĆ ABY NIKT CI SIĘ NIE SPODOBAŁ'.
Gdyby była chociaż taka możliwość cofnięcia czasu... Albo chociaż gdyby Nastia była bi.
Boże a co moi rodzice powiedzą na to??? A jeśli tego nie zaakceptują... Boje się strasznie.. Nikt nie wie tylko osoby, nieznane mi w realu, z Tumblr'a, oni są jakby taka rodzina tylko trochę inna.
Nie mogę zasnąć, napewno nie z tymi myślami...
Chciałabym poznać tą Nieznajomą w realu, może było by coś z tego albo pocałować Nastię poczuć jej miękkie usta na moich.... Ale... Ahhhhhh! Sama sobie właśnie zaprzeczam! To nie ma sensu!!! Co ja w ogóle wyrabiam? O czym w ogóle myśle...Wyjebane... Sama się w tym plączę.
Spróbuje jednak zasnąć... "

-----------------------------------
To jest moje pierwsze opowiadanie które pisze w moim życiu i inni maja okazje i chęci je czytać mam nadzieje iż nie ostatnie...
Co sądzicie o nim? Coś zmienić? Poprawić się? Proszę o Konstruktywną krytykę. 😌😌😌

Dziewczyna z TumblraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz