Muzica se auzea de la câteva străzi distanță. Zeci de tineri erau împrăștiați in toată încăperea. Băutura curgea shot dupa shot. Un miros înțepător de tutun, acolo, transpirație, chiar si droguri. Unii mai aveau puțin si și-o trăgeau acolo.
Intr-un colt, putin mai îndepărtat cu un pahar de suc in mana, o domnișoară blonda studia acea adunare de oameni. Mult prea mult tutun, după părerea ei. Se retrase tresărind când un băiat care nu se ținea pe picioare se lovi de ea. O privi rânjind si se îndrepta spre ea, insa fata era mult mai rapidă si pleca de lângă el. Isi căuta prieteni prin mulțime si se îndrepta tinta spre ei.
-Pe unde te-ai pierdut? rase Diana, cea mai bună prietena a ei.
-Mi-am lut un suc. Aia doi mai au puțin si și-o trag aici!
-Aia de lângă perete? Sa vezi ce a afara!
-Nu vreau sa il vad! rase Alessia.
-Eu merg sa il caut pe David. Vin imediat ! i-a spus Diana prietenei sale.
-Bine !
Mai privi odata acea multime si se intoarse pentru a iesi afara, insa planul ei a dat gres. Sucul din pahar se afla acum pe rochia ei si se prelingea usor in jos. Inspira adanc pentru a nu face un scandal. Rochia ei tocmai fusese stricata de... un drogat, sigur. Rdidica incet capul si il privi. Nu avea ochi rosi si nici semne de om dorogat.
-Scuze!Scuze! Nu te-am vazut!
- Mi-am dat si ea seama . Altfel nu imi dadeai cocktail-ul pe mine .
- Hai, te rog , lasa-ma sa te ajut sa te curati . Haide pe aici!
A condus-o cu grija prin multime pana in bucatarie. A luat mai multe servetele si le audat usor. A incercat sa ii stearga rochia, insa in zadar. Era distrusa!
-Lasa-o! Nu are nici un rost, oricum. Nu iese! zise Alessia privind pata portocalie.
-Chiar imi pare rau ! Nu am fost atent!
-Stai linistit! Oricum , mersi ca ai incercat.
-Iti cumpar alta orchie, daca imi permiti.
-Nu e nevoie!
-Ai niste ochi foarte frumosi. Se asorteaza cu parul tau.
Ea il privi si isi roti ochi, razand.
-De ce razi? Vorbesc serios!
-Asta e o replica de agatat pustoaice.
-Dar daca te intreb cum te cheama, tot o replica de agatat pustoaice ti se pare?
-Alessia!
-Buna, Alessia! Eu sunt Bogdan!
-Buna, Bogdan! chicoti ea.
-Te superi daca iti spun Ale?
-Nu!
-Atunci ne mai vedem, Ale! Si sincer chiar imi pare rau pentru rochie.
-Nu are nimic, Bogdan!
Ii făcu din ochi si pleca de lângă ea. Ea rase scurt si se intoarse spre dulapuri. Se spriji usor de ele si inspira adanc, inca zambind. Acei ochi albastri-verzui i-au ramas in minte .Acel zambet fermecator. Parca era o pustoaica de 16 ani care s-a intragostit pentru prima data . Zambea fara incetare . Parca i-a facut vraji . Vedea numai zambetul lui .
- Ce e cu zambetul tau? o intreaba Diana chicotind .
-Ce zambet ?
-Zambetul tau ! Cineva se indragosteste!
CITEȘTI
Dansul iubirii
RomanceDans...Pasiune...Iubire...Frica...Lasitate E mai bine sa incerci si sa pierzi, decat sa nu fi incercat niciodata!