Ce faci cand cel cu care vrei sa fi iti e interzis ? Ce faci cand persoana pe care o iubesti se face ca nu te cunoaste ? Ce faci cand vrei sa strangi in brate pe cineva , dar iti dai seama ca iti e intrezis sa te apropri ? Ce faci cand persoana cre ocupa un loc important in inima ta te indeparteaza , dar tu nu te dai batut si lupti in continuare ? Apelezi la ... GELOZIE !
Gelozia este un setiment aproape la fel de puternic ca iubirea . Geluzia nu o poti ascunde la fel de bine ca dragostea . Iubirea daca vrei o exteriorizezi , daca nu , te controlezi , dar gelozia este ceva ce nu poti ascunde .
La fel a procedat si Bogdan . Gelozia este cea mai usoara metoda de ai arata persoanei ca te vrea , te iubeste . Dupa o saptamana in care s-a saturat sa vada cum il trateaza Alessia si-a dat seama ca facand-o geloasa ii va arata ca il iubeste . Astfel , cand domnisoara profesoara le-a cerut sa faca un dans pe perechi , el a ales tangoul pasional . Mascarile mult pera lascive pe langa Sandra , partenera lui , o roscata focoasa doata foarte bine de la mana-natura , a adus-o pe Alessia in pragul geloziei . Buzele lor erau al doar cativa centimetri distanta , iar Alessia simtea ca fierbe . Era constienta ca o face intentionat si o enerva la cumle ca reusa . Statea rezemata de unul dintre pereti si privea perechea din fata ei . Sanii ei se miscau datorita respiratiei mult prea accelerata , iar tricoul mult prea decoltat nu o ajuta . Ispira adanc si incerca sa isi reguleze repsirata , stiind ca va putea sa il ia la rost atunci cand toti vor pleca , iar el va ramane ultimul , ca de obicei .
- Foarte frumos , copii ! spunea ea cand ei au terminat . Imi place ca vad chimia de care este nevoie la orice fel de tango . Va descurcati de minune !
- Multumim ! au raspuns ambii in cor.
Clopotelul se auzi , anuntand sfarsitul cursului si sfarsitul zilei pentru Alessia . Fiecare isi lua lucrurile si iesi , salutand-o . Bogdan vru sa plece fara sa ii acorde atentie . Alessia privi in jur si vazand sa sunt singuri spuse , fara sa se intoarca spre el :
- Data viiotare cand vrei sa ma faci geloasa nu mai fi asa evident !
Bogdan inchise usa si se intoarse sprea ea . Isi puse geanta pe banca si isi incrucisa mainile la piept , ridicand o sparnceana . Alessia il vazu in oglinda si se intoarse .
- Geloasa ? intreaba el . Scuza-am , dar eu nu am vrut sa te fac geloasa , dar , oricum , se pare ca mi-a reusit, radea el .
- Ai vrea tu sa fiu eu geloasa !
- Ale ... Recunoaste ca ai fost geloasa !
- Da ! Muream de gelozie ! spuna ea cu sarcasm , dar stiind ca era adevarat .
El doar rase . Isi lua rusacul si iesi fara sa mai zica ceva . Zambeau . Amandoi zambeau gandindu-se unul la altul . El zambea pentru ca reusi sa o faca geloasa , iar ea zambea pentru ca acesta era amprenta lui asupra ei . Intra in vestiar . Isi lua rochita , pantofi cu toc . Isi aransa parul si fu gata de plecare . Trebuia sa se intalneasca cu Diana la cafenea . Pasi afara din universitate si merse linistita pana in parcare unde zambetul ii pieri . Sara , Cristi , Bogdan si Sandra stateau rezemati de o masina care era chiar langa a ei . Incerca sa para indiferenta , sa nu arate ca o afecteaza apropierea din Bogdan si Sandra .
- La revedere , profa ! o saluta Sara .
- La reverede ! le spunea ea urcand in masina .
Apasa acceleratia si parasi parcarea . Stranse cu putere volanul in mana . NU trebuia sa o afecteze ca alta fata e langa Bogdan ! Nu trebuie ! E intrezis ! Dar inimii nu ii poti interzice nimic ... Se concetra asupra condusului . Privi picaturile de ploaie ce cadeau incet pe parpriz . Ploua ! Nici nu observase cand incepu ploaia . Isi porni stergatoarele si isi vazu in continuare de drum . In doar cateva minute fu in fata cafenelei . Parca in apropierea intrari pentru a nu se uda . Isi lua geanta si se grabi spre intrare . Imediat simti contrastul dintre raceala de afara si caldura din incapere . Isi vazuse prietena la o masa si pasi grabita spre ea .
CITEȘTI
Dansul iubirii
RomanceDans...Pasiune...Iubire...Frica...Lasitate E mai bine sa incerci si sa pierzi, decat sa nu fi incercat niciodata!