O noua zi se sfarsi pentru proaspata profesoara . Pasi spre biroul tatalui ei care o chemase pentru a discuta ceva important . Batu la usa , iar cand auzi acel intra deschise usa . Fratele si tatal ei o asteptara .Se asezasera pe un scaun langa Adi si il asculta pe tatal ei .
- Diseara vor veni cei din familia Evans pentru a pune la punct logodna dintre tine si Darius . Trebuie sa fi si tu acolo !
- La cat ?
- La 8 vor veni ei , tu ar fi bine sa vi mai devreme !
- Voi fi acolo ! Altceva ?
- Atat ! Puteti pleca !
Cei doi frati se ridica si parasira biroul . Pe hol , Adi o prinse de mana si o intoarse brsc spre el .
- Sper ca nu ai de gand sa accepti !
- Ba da ! O sa accept ! Tata asta doreste , iar eu o sa ii fac pe plac !
- Alessia , ai inebunit ? Iti distrugi viitorul . Nu face aceeasi gresala ca si mine !
- Adi , e viata mea si fac ce vreau cu ea !
Isi trase bratul si pleca . Acesta era singurul mod de a nu-l pune pe Bogdan in pericol . Daca ea se va casatori cu Darius , Bogdan o va lasa in pace , iar , astfel , el va fi in siguranta . Ajunse acasa . Isi facu o baie lunga dupa manca ceva . Privi ceasul de pe perete si vazu ca indica ora 5 . Isi stranse masa si puse farfuria in chiuveta . Urca in camera si intra direct in dressind . Isi alese o o rochita roz , fara bretele si o pereche de sandate auri . Isi facu un machiaj simpul . Se imbraca si isi lasa buclele libere peste umeri . Privi din nou ceasul si vazu ca e ora 7 . Isi lua plicul auriu si iesi din dresing . Cobora cu grija scarile si iesi din apartament . Inchise usa in urma sa si merse spre lift . Astepta pana ajunse la parter . Inspira adanc si iesi din imobil . Se urca in masina rosie din parcare si porni spre casa parintilor ei . Isi dori sa se intoarca si sa mearga la Bogdan , dar alese cu mintea nu cu inima . Isi scutura capul alungand acel gand si opri in fata casei in care a copilarit. Se cobora cu grija si inainta spre usa . Inspira adanc si batu la usa . Astepta putin pana ce servitoarea deschise si intra . La masa erau asezati parinti , fratele si cumnana ei . Tatal ei se ridica de la masa si o imbratisaza , la fel si mama ei . Adi doar o privi si dadu negativ din cap .
-V-ati certat ? intreba doamna Gonzalez cand se asezara toti la masa .
-Se poate spune si asa! raspunse Adi , gustand vin rosu din fata lui .
Alessia doar ii zambi arogant . Stia ca are dreptate , dar nu vroia sa ii arete . Trebuia sa fie tare pentru Bogdan . Trebuia sa se sacrifice pentru el .
-Am o intebare , daca nu va suparati!
-Spune , fiule! il indemta tatal lui .
-De Alissia mai stiti ceva ? Nu de alta dar a aplecat aproape de un an !
-Sa nu indraznesti sa mai pomenesti de ea in casa mea! tipa tatal lor . E un nimeni si asa va ramane!
-De ce, tata? Pentru ca nu ti-a facut pe plac? Sunt foarte mandru de ea, crede-ma!
-Adrian! zbiara mama sa.
-Domnule, a ajuns familia Evans! se auzi glasul menajerei .
Domul Gonzalez se ridica de la masa. Isi aranja haina si merse sa isi intampine viitorul ginere. Doamna Gonzalez le facu semn copiilor sa se ridice si ei. Alessia fu prima care se ridica , urmata de Cristina , iar ultimul fu Adrian. Familia Evans intra in salon . Claudiu Gonzalez fu primul care ii saluta. Alessia merse langa tatal ei pentru as saluta viitori socri. Ryan o privi rautacios, iar Darius zambi. Isi pupa politicos viitori socri si se indrepta spre Darius. O pupa pe obraz si o satranse in brate. Ryan isi dadu ochi peste cap. Familia Gonzalez isi invita oaspeti la masa. Domnul Joe Evans se aseza langa Cluadiu , doamna Mia Evans langa Mihaela , Darius langa Alessia , iar Ryan langa Adrian.
-Nici tu nu vrei sa fi aici? il intreba Adi in soapta.
-Urasc sa fiu aici!
-Bun venit in lumea mea! spuse Adi batandu-l pe picior .
-In cinstea viitoarei nunti! spunea Claudiu Gonzalez ridicand un pahar de sampanie.
-Asa sa fie! il sustinea domnul Evans.
Isi luara fiecare paharul de sampanie si se ridicara pentru a tine un toast in cinstea noi logodne. Adrian si Ryan nu si-au fost miscata niciun muschi. Nu doreau sa fie aici, iar asta se vedea cu ochiul liber.
-Ryan, ridicate! il certa mama sa.
-Acuma ma pregatesc! raspuse el cu sarcasm.
-Adrian! tipa domnul Gonzalez.
-In alta viata!
-Poate! radea Ryan.
Adrian il privi si exploda in ras. Toate privirile erau atintite asupra lor. Parinti lor ii omorau din priviri. Ryan isi musca buza incercand sa isi opreasca urmatorul val de ras cand vazu privirea ucigatoare a mamei lui. Alessia ii privi cu dezaprob. Avea nevoie de putere pentru a nu pleca urgent cat vedea cu ochi. Picioarele nu o mai tineau mult, iar daca ei continuau asa nu stia daca se va mai putea preface.
-Ryan, termina! tipa domnul Evans. Va veni si randul tau!
-Stati sa o cer prima data pe Clary. Dupa mai vorbim si de nunta! le raspunse el sarcasmul citinsu-se usor in tonul lui.
-Cine a zis ca va fi cu Clarisa? il intreba mama lui.
-Eu! Doar eu imi aleg cu cine ma casatoresc, sa va fie clar! spuse el dur.
-Mai vorbim noi, Ryan, il avertiza tatal sau.
-Cu siguranta ca mai vorbim!
-Sti ce? Daca nu iti convine poti sa pleci! spuse doamna Evans cuvintele magice.
-Cu cea mai mare placere!spuse el ridicandu-se ca un fulger de pe scaun pentru a nu apuca mama lui sa se razgandeasca. Merg la Clary sa nu spuneti ca nu v-am spus. ii anunta el inainte sa plece de tot din incapare.
-Imi cer scuze in numele lui! se scuza domnul Evans.
-Stai linistit! Asa sunt copii la varsta lui! spuse Claudiu.
Ciocnira intr-un final paharele. Fiecare isi relua locul. Adrian era cel mai furios dintre toti. Daca el facuse o prostie nu inseamna ca si sora lui trebuia sa o faca. El era nefericit si regreta in fiecare zi. Nu isi dorea ca si sora lui sa simta asta. Fiind joi seara, cele doua familie hotara ca petrecerea sa aibe loc sambata seara. Adrian nu comenta nimic pe tot parcursul cinei. Doar isi privea sora cu dezamagire.
In jurul orei 11 nopatea cina se incheiase, iar fiecare membru se retrase la casa lui. Alessia simtea cel mai mult nevoia de a fi singura. Nu dorea pe nimeni in preajma ei, de aceea refuza oferta lui Darius de a o duce acasa. Trebuia sa fie in forma pentru maine dimineata, iar pentru asta avea nevoie urgenta de un dus fierbinde.
Isi arunca rochia si lenjeria in cosul cu rufe murtare. Regla apa si intra sub jet. Se simtea in sfarsit libera. Vroai sa uite de tot si de toti. Vroia sa se bucure de momentele de femeie libera. Sambata seara vor disparea toate.
Cateva lacrimi se adunara in ochi ei. Singurul la care se putea gandi era Bogdan. Ce va crede despre ea cand va afla ca se logodeste? Se culcase din prima seara cu el, iar acuma se logodi cu altul. Nu regreta nici o clipa cele intamplate. Nu regreta ca facuse dragoste cu Bogdan, dar regreta ca trebuia sa se casatoreasca cu Darius pentru ca el sa fie in siguranta.
Lacrimile incepura sa curga ca un izvor pe fata ei. Se rezema de perete si se lasa incet in jos pana ce atinse gresia cu fundul. Apa ii stergea lacrimile de pe fata, dar curgeau altele in locul lor. Toata viata ei se va distruge incepand din acea seara.
CITEȘTI
Dansul iubirii
RomanceDans...Pasiune...Iubire...Frica...Lasitate E mai bine sa incerci si sa pierzi, decat sa nu fi incercat niciodata!