Aşk Adamı

226 47 10
                                    

Bir ümit Belki hala eskilerde yada, Daha eskilerde bir yerlerde Buzlu bir camın seçilememişliğinde duruyorsundur, Hiç eskimeden kim bilir. Kaç güneş battı ardın sıra saymadım, Gözlerin gidince benden, geriye nen kaldı ki? Sorsan deliyim belki de en ZIR rından. Bu gün anladım ki kendimi sorgularda eskitmeliymişim. Senin suçun yok cennette cehennemi yaşatmak benim işim. Şimdi şeker tadında ben, Israrla eriyeceğim gözlerindeki buğularda Pişmanlıklarımı ısıtıp önüne koyacağım, Sonra ellerini tutup keşkeleri art arda sıralayacağım Gelmek istiyorum sana sadece gözlerinde konuk et beni, Ama dün gibi sıcaktır öfken korkuyorum. Bende anlamsız hüzünler keşkeler Sende umursamazlıklar nasıl yalın nasıl pervasız Belki biraz pişmanlık anlayamadığım. Uzaklardan bir dost sesi Boşuna beklemedeyim biliyorum. Bir kasım akşamı usulca bakmıştım gözlerine Nasıl çevirdin başını hatırlarsan Nefreti öfkeyle yoğurmana şaşırdım, bu ne ustalık? İçimde bir şeyler cız etti o an Oysa sinirlerimi sarmallayıp düğümlemiştim kendimce Donakaldım öfkene öyle çaresiz Acıdı yüreğim, biraz uzaktan öylece baktım ardın sıra Bir karışık hüzün yürüdü yalın ayak Sisli akşamlarıma doğru buz gibi İçim üşüdü bir an Eskilerden bir şarkı dinlemişçesine Gözlerinde kayboluşumu hatırladım. Hep itiraz ederdin ya, Hani yorardın beni bazen ısrarlarınla, Öyle özledim ki dırdırını. İşte ilk keşkeler başladı bile Aslında; Ne senin ne benim yoktu günahımız Boş yere savrulduk alınganlık rüzgarlarıyla Bak gözlerime, söyleyeceklerimi gör n'olur Dilim lal oldu inan gözlerim ne anlatırsa odur Gerisi yalan yalan yalan olur.

BAZI AŞKLAR OKYANUS GİBİDİR. GÖRMESENDE SONUNUN BİR YERDE BİTTİĞİNİ BİLİRSİN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin