"Elçin kalk kız hazırlan uçağı geç kalıcağız"
Annemin böğürmesiyle pardon bağırmasıyla abuk subuk saçma sapan esneme hareketleriyle sıcacık canım yatağımdan çıkıverdim. Lise son öğrencisi olmama rağmen hala annem,babam ve aslında sevdiğim ama ayrı zaman da büyük gıcık olduğum ablamla yaşıyorum. Bugün Bursa"dan istanbul'a taşınacağız ev hazır sadece biz yokuz o kadar. Kimse benim fikrimi sormadı 'kızım Elçin istanbul'a gitmek istiyor musun?' diye.Arkadaşlarım buradaydı en önemlisi de melike ve Arda onlar zor günlerimde hep yanımda olan,güvendiğim,rahatladığım ve mutlu olduğum tek arkadaşlarım ve ben gidiyorum ahh ne kadar da güzel! Banyoya gidip rutin işlerimi halledip dolabımın karşısına geçtim ve siyah dizleri yırtık pantolon,gri salaş bluz ve kot ceketimle beraber beyaz converslerimi de giyip boy aynanın karşısına geçtim saçlarım kumral omuzlarımın biraz altına geliyor,gözlerim mavi ve yeşil karışımı bişey,1.68 boyum ve 50 kiloyum gayet güzel bir kızdım bence.
Tam kahvaltı masasını sömürme hayali kurarken "bu kapıyı buraya koyanın ebesini-" "Elçin ne söylenip duruyorsun çocuğum manyakmısın" deyişiyle açıklama yapmaya başladım sonuçta küfür ediyodum dimi. "yok anniş ya bu kapıyı buraya koyanın ebesinin ellerinden öpüyorum dicektim sen geldin" aferin Elçin sıçtın sıvıyosun Elçin bravo! İç sesim göz devirdim kolaysa gel sen bahane bul iç ses! İç sesim zaten ben senim aklın oturma organında mı? Dediğinde bugün iyi günümde olmadığıma karar verdim. "aşağı in gevezelik yapma çabuk ol! " göz devirdim tabiki arkasından göz devirdim yoksa gözlerimi oyar o meşhur tehlikeli anne terlikleriyle kovalar valla yapar. Sonunda aşağı indim babama öpücük attım o da gülümsedi ablam hala yoktu uyuyor mu diye düşündüm eğer uyuyorsa ayrımcılık yahu bu beni böğürerek kaldırdı el insaf!
"Annişş ablam nerde? " "uyuyor" Neğğ!!!! Uyuyor he ben erken kalkarken manda gibi yayılmış uyuyor ben sana yapacağımı bilirim ama Elif ŞİMŞEK!! Ama önce masayı sömürmem lazım ablama bişey bırakmıcam Nihahaha:)) masayı sömürdükten sonra ablamı uyandırmaya gittim aaa tabiki uçağa geç kalmayalım diye yoksa üzerine buzlu su atmıcaktım yani kısmen nihaha:))) odasına girip elimdeki sürahiyi üzerine boca ettim sıçrayarak uyandı "napıyosun mankaymısın Elçin bunu sana ödetedeceğim!! " diye bağırınca sırıtarak bide yusuf yudumlayarak odadan kaçıp babamın yanına oturdum tabiki de öylesine oturdum yoksa ablamdan korkum dan değil.iç sesim 'yav he he' derken ben de babamla üçüncü sayfa haberlerini okuyup kendi kendimin psikolojisini bozuyordum. Uçağa yarım saat kala evden çıktık babamın siyah cipine binip hava alanına gittik zaten yol 15dk falan dı uçağa binmeden önce hava alanına melike ve Arda'da geldiler ben vedalaşmadan hoşlanmadığım için mesaj atmıştım ama onlar da hava alanına geldiler ve bir haber daha onlar da İstanbul'a taşınıyorlar. Yeni yaşamım nasıl olacağını çok merak ediyorum. :)))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK AŞK
Teen Fiction"Elçin kız kalk hazırlan uçağı kaçıracağız" annemin böğürmesiyle pardon bağırmasıyla saçma sapan abuk subuk esneme haraketleriyle canım yatağımdan kalktım. Bugün nasıl bir gün olucağınla ilgili hiçbir fikrim yok. Önce banyoya gidip rutin işlerimi ha...