- burasi merkez afrodit ikincil kanatlarda yangin tespit edildi ayrica govdeden sizan oksijen bu yangini tetikliyor tekrarliyorum afrodit oksijeni durdurun maske kullanin
-oksijen durdurulamiyor panel dondu
-anlasilmadi tekrar edin anlasilmadi
Yavasca gozlerimi kapayip derin derin nefes alip vermeye calistim. Midem bulaniyor, kalbim kaburgalarimi yerinden oynatacakmis gibi çarpiyordu. Gozlerimi bildirim panelinden cekip disari bakmaya zorladim. Kulakligin icinden gelen cizirtilar beynimi delip uyusmasina neden oluyordu. Adrelanin sebebiyle terlemis olan ellerimi titreyen dizlerime silip bilgisayarin dugmelerine uzattim. Ulusal ve gizli bir orgut tarafindan kullanilan kodu girip dosyalari actim. Dunyada afrikada baslayip asyaya kadar ilerlemekte olan fakat gizli tutulan bir salgin vardi ve bende bu salgini durdurmak amaciyla gorevlendirilen bir doktordum, bir ilac bulmustum fakat denek sayim az oldugu icin konseye sunmamistim. Ama ilacin iceriklerini gozden geciren konsey sunumsuz oldugu icin beni baska bir ust duzey konseyine yolluyordu. Ve ilac numunesini de bu ucak tasiyordu. Ben bunlarla ugrasirken arka lobdan iceri biri girdi. Derin bir nefes alip elini omzuma koydu.
- doktor
Duydugum ses işe henuz yeni baslamis acemiligin ve ilk isinin vermis oldugu korkaklikla dokunan hazalin sesiydi.
- efendim
- oksijen seviyesi beşin altina dustu ayrica üçüncü motorda patlamak uzere yani kisaca hakkini helal et cunku azrailin nefesini ensemde hissediyorum.
Dedi
Basimda bir ton dert varken birde bu kizin aglamasiyla ugrasamayacagim icin susup gitmesini bekledim. Farkindaydim zaten. Yere cakilip olecegimizin farkindaydim ve bu durumu en az hasara indirmek icin ugrasacagima essek kadar kizin aglamasiyla ugrasiyordum.
Bıkkınlık ve kızgınlık karışımı sesimi sakin tutmaya çalışarak konuşmaya başladım.- bak olanlarin farkindayim ve bu mekigin yere cakilip parcalanacagininda farkindayim. Sakin ol haz. Lutfen simdi otur yanima ve dua et. Panel dondu, kod iptal, oksijen yetersiz, motor zaten iflas, ayrica ne olur ne olmaz icin konulan ve mutlaka olmasi gereken sey yani parasutte yok, bir de ustune ustun ana loba dogru ilerleyen bir yangin var, zaten merkezede ulasilamiyor. Simdi sakin ol ve sus.
Verdigim tepkiyi beklemedigini belli eden bir inilti cikardi ve susup yanimdaki koltuga tunedi.
Sanki bana cesur oldugunu ispatlamak istercesine konusmaya basladi, ayni benim ses tonum gibi, ayni benim soguk kanliligim gibi, ayni benim gibi...
- pekala doktor simdi bu yavruyu kurtarmak icin ne yapiyoruz.
Verdigi tepki hosuma gitmisti.- ana panel dondugu icin merkeze baglanamiyoruz o yuzden isimiz bilgisayarla.
- peki kod 183az+28992;73hsm
Kod girildi doktor
- simdi yedekteki oksijen tuplerini aktif hale getir
- okey doktor
- harika motor-
- üçüncü seviyede
- sizan gaz
- lev167 delik kapanmadi
- simdi yangin olan kanatlarla degil govdeyle inis yapmamiz gerekiyor
- kanatlar govdeden ayrilmasi ayarlanamadi doktor bak son sansimiz yedekteki mekikle buradan ayrilmak bizim ana lobdan cıkıp PDF ye girmemize kadar yere cakiliriz.
Derin bir nefes alip titreyen bacaklarimin ustune kalktim ve elimi "enter" dugmesine dogru uzattim ve bir an icin tereddutte bulunsam da dugmeye bastim. Ardindan ince bir kadin sesi
- ayrilma suresi onaylandi ayrilma basladi
Diye bir ses cıkardı.
Ayaga kalkan hazalla birlikte ara loba dogru kosmaya basladik.
Arkamizdan ana lobun kapisini. Kapanis seslerini duyduk. PDF yazan kapinin onune geldigimizde mekigin sallanisini ve ardindan hizla yere dustugumuzu farkettim. Arkamdan cıplak koluma dokunan hazal kulagima egilerek - gec kaldin doktor o ilaci dunyaya duyurmak icin gec kaldin.
Dedi ve soguk bir metalle kafama vurdu. Gerisi tiz bir ciglik, munhar bir kahkaha ve mekigin soguk yuzeyi. Hakliydin hazal ensemdeki nefes senin degil azrailindi. Ve evet haklisin o ilaci duyurmak icin gec kaldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR
Science Fictionafrikada baslamis olan bir salgin... 25'inde bir doktor... çogalan ölüler... soguk bir savas... ve 60mL lik bir ilac... ölmeye hazır mısın?