Jmenuji se Petr a je mi 10
Do mých 10 let byl můj život hrozně nudný nejdřív jsme bydleli v Praze kde jsme se přestěhovali do Liberce kde jsem měl chodit do kouzelné školy a moji rodiče se nikdy neučili čarovat.
Když jsem šel do školy doběhl mě jeden asi 9 kluk a říkal: budeš chodit do téhle kouzelnické školy?
Jo ale moji rodiče se nikdy neučili čarovat.
A jak se jmenuješ?
John a ty?
Petr.Nevíš co se tam budeme učit?
Máš asi 9 poviných předmětů a můžeš si vybrat dalších 40 nepoviných předmětů.
Když jsme byli ve škole tak nám všechno vysvětlili a my jsme šli na hodinu techniky.
Na povídání nebyl čas protože do třídy vstoupil pan učitel Gundafan a my jsme si stoupli představili se a on nám ukázal jak funguje motor a tak dále.
Petře nechtěl bys jít si ke mně domů udělat úkoly?
Tak mě veď Johne.
Než jsme došli k němu domů cítil jsem velkou bolest v hlavě a John zavyl bolestí a skácel se k zemi.
Na jednou se mi zatemnilo před očima a já se skácel k zemi stejně jako John
Najednou (sen) jsem se probudil a někdo mě honil chtěl jsem utéct ale nešlo to a kroky se stále přibližovaly chtěl jsem křičet ale místo toho ze mně vyšel skoro neslyšitelný skřek.
Podíval jsem se za sebe a blížilo se ke mně 10 asi 18 chlapů a pořád se blížili už bili skoro u mně.
Ale najednou jsem se leknutím probudil a zjistil že jsem že se nemůžu hýbat.
Chtěl jsem něco říct ale nemohl jsem protože jsem měl kolem pusy přivázané dřívko.
Chtěl jsem si ho sundat ale měl jsem na rukách velké železa která byla přivázaná k dodávce.
Johny se také vzbudil a něco mumlal ale já jsem mu nerozuměl když jsme se snažili tomu druhému předat správu tak se dodávka najednou zastavila.
Podíval jsem se dolů a tam se snažilo asi 5 chlapů otevřít dveře když se jim to povedlo tak nás hodili na ramena a nesli nás k velké budově.