Když jsemšel ke stromu slyšel jsem něaké muže a tak jsem se sebral a skočil na strtom.
Bylo to jen tak tak protože když jsem byl na stromě viděl jsem asi 20 mužů kteřý zajali všechny které vyhrabali z letadla.
Na stromě jsme byli přes 4 hodiny a strašně nás bolelo celé tělo a Vojta pořád navrhoval abychom se jim vzdaly.
Ale naštěstí odešly a já jim řekl o té bráně a navrhli jsme abychom tam šly.
Potichu jsme slezli ze stromu ale já jsem se chytnul suché větve a ta podemnou rupla a běželi k nám zase ti vojáci.
Rychle jsme doběhli k bráně a já jsem jim dal notes aby vyluštili kód a já mezitím zdržoval vojáky.
Vytáhnul jsem kulomet a střílel jsem je do rukou a do nohou ale pomalu mi docházeli kulky.
Poslední krabičku 4 krabičky kulek jsem si nechal a začal jsem po nich házet kameny a už byli u nás 5 metrů a tak jsem se vyhoupnul na strom a vytáhnul je nahoru.
Potom jyako opice jsme lítali po stromech ale dostali jsme se na jeden od kterého se nešlo vyhoupnout na druhý strom.
Ale najednou jsem cítil na krku pistoli podíval jsem se dozadu a tam byl Vojta a ten držel v rukou dva revolvery a mířil nám na krk.
Tak rychle dolů řekl.
A s tím nás bodal revolverem do zad.
A tak nám nezbývalo abychom se s Helenou (dcerou šéfa) vzdaly.
Vedli nás ke stanu kde nás připoutal k zemi.
Ale Vojta tam zůstal.
Ty jsi nás zradil!
Ale Vojta se jenom usmál a já si mezitím přepaloval provazy.
Když jsem měl ruce volné tak jsem se vrhnul na Vojtu a spolu jsme se prali 10 minut dokud jsem ho nesvázal od hlavy k patě.