Pozor padáme

8 0 0
                                    

Najednou se mnou zatřásl Vojta.

Musíš vstát letíme letadlem do Džungle.

No super ale já jdu domů.

Ne to nesmíš honí tě hodně bohatých lidí kteří touží po tom pokladu a jestli tě chytí tak tě můžou umučit.

Ne já jdu domů a nikdomi v tom nezabrání.

A jako raketa jsem vyběhnul ven ale někdo mi dal provazy a dal mi na pusu dřívko.

Zabral jsem vší silou do provazů a naštěstí povolili.

Rychle jsem podrazil nohy jednomu chlapovy.

Najednou mě začali honit všichni muži Šéfa.

Pak na mě skočil jeden chlap a spolu jsme se asi 2 minuty praly alepřiskočili další a ti mě svázali železem.

A potom mě vleki k autu a tam mě přivázali k sedačce.A ke mně si sedl Vojta se svou sestrou.

Asi po půl hodině jsme byli u letadla Vojta mi řek abych zůstal na recepci že za chvíli pro mě příjdou.

Když jsem si po dvou hodinách nasedl do letadla zjistil jsem že je to soukromé letadlo.

Ani ne za pět minut jsem cítil chlad na krku podíval jsem se dozadu a tam byli všichni svázaní a někdo v černém plášti mi položil na krk kulomet.

Potom promluvil:kde je poklad?

Najednou jsem si vzponěl na kouzlo ohně co jsem se učil ve škole nechal jsem si zapálit ruku a zvednul jsem jí a všechen oheň jsem hodil na oného muže ten vykřikl a zbyla z něho jenom malá hromádka.

Rychle jsem rozvázal ostatní když v tom něco ruplo v letadle a letadlo začalo hořet a rychle padalo na zem.


Kouzelný světWhere stories live. Discover now