Dragostea dintre Alexia si Jude

266 16 0
                                    

In câteva zile pana sa vina ziua meciului cu royal ,Jude M-a invitat pe la el acasa .Eu am acceptat sa merg pe la el dar prietenele mele au înnebunit complet .Mi-au spus ca poate cine știe ce se va întâmpla ,poate vrea sa fie impreuna cu mine .Am rămas socata !oare e  adevărat .sakuma  a venit sa -mi spună "Ai grija mare ,
M -am uitat in spatele meu,Si acolo era Chiar jude care ma astepta.
Jude:Hai sa mergem ,Alexia !
Alexia:Bine Jude!
Sakuma:Bafta jude !
Toți baietii erau Fericiți ca fac parte din echipa.Puterile mele sunt greu de oprit.Deoarece secretul este acela ca eu M-am antrenat cu jude.Acest lucru M-a ajutat.
Amtrenamentele au mers perfect .Se pare ca i. Următorul meci e ca si castigat.Dupa aceea simt o atingere pe mana si o voce cunoscuta ma roagă sa trec pe la el acasa.Acesta era Scumpul meu ,Jude .
Eu :normal ca am acceptat sa vin la tine iubi.
  Il sărut pe buze si continuam jocul.El inca roșea .
Jude:S..Spune-ți ca n-ați vazut nimic băieți!
Nathan:Jude si Alexia stau intr-un copac.
Jude :Termina!
Alexia;Hey Terminați!
Nelly:Aici avem doi porumbei frumoși si tare rușinosi .
Genda:Haide jude ,Nu-ti fie Rușine .Este bine sa ai o iubita.
Axel :Sunt de acord.
  La un moment dat eram îmbrăcată intr-o rochie Galbena sclipicioasă .Si toți erau cu ochii pe mine.
Jude:O...Oau ....esti superba.Nu pot sa cred ca arați asa de bine .
Alexia :mersi !Iubi.
Jude :Te iubeeesc iubito !Ai vrea sa ne căsătorim !?
Alexia :n...normal ca da !
Jude se duce la Celia si bine cu o cutiuta mică si neagră apoi se așeaza in fata mea pe unul dintre genunchi si imi prinde mana dreapta.
  Jude:Din prima clipa când te-am vazut M-am îndrăgostit de tine .Sinubstiu daca vei accepta sa fii mireasa mea .
Alexia :S...Si eu  am avut dorința de a -ti fi mireasa .Deci răspunsul meu este da.

Inazuma 11Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum