Eu Si jude mergem in drumul spre casa Si il auzim pe Joe certandu-se cu cineva .
Jude se apropie speriat spre locul de unde de auzeau cele Doua voci .Iar eu ma simt atinsa de cineva .Ma intorc Si ma Uit in spate .In spatele meu era un adult inalt si ciudat.Acesta imi Spuse ca ma asteapta o surpriza cu un Zambet infiorator pe buze.Am Incercat sa scap disperata .Mi-am dat seama ca recunosc aceasta persoana si stiu sigur ca Acesta e chiar Ray dark!Am inceput sa tip Iar acesta mi-a acoperit gura .
Jude ,Joe ,Sakuma si ceilalti au fugit agitati spre locul in care ma aflam cu Ray dark.Jude a inceput sa tipe la Ray dark ca de obicei.
Jude:DA-I DRUMUL prietenei MELE !
Ray dark:De ce I-as da drumul Domnule Sharp !
Jude:Pentru ca Te oblig sa -i dai drumul!
Dintr-o data Axel foloseste tornada de foc Iar caleb o opreste.
Torri:Jude !calmeaza-te !da-te batut!
Alexia:JUDE ,Baieti salvati -ma !
Silvia:Oh nu!Nellie vino repede !
Nelly:RAY DARK !eram sigura ca te-ai intors pentru ea!unde ai fost in tot acest Timp!
Ray dark :Oh salutare domnisoara Raimon !Si nu pot sa spun Unde ma tot ascund !am Adus aici o parte din dragii mei catelusi.
Nellie se uita la toți baietii din echipa royal si ne face semne sa fugim cat de repede putem.Jude ma ia in brațe si fuge .Oare chiar ma cara in timp ce fugea?Raspunsul e da.
O fata bruneta apare de lângă ray dark.Fata aia este chiar fiica lui?
Maya dark:Oh tu ar trebui sa fii Alexia iar el nu cumva e Jude?
Alexia :M..maya imi amintesc de tine.Nu cumva ne cunoaștem de acum câțiva ani?
Maya :Ba da.Si am de gând sa fac cunostinta cu Shawn Frost .M-am îndrăgostit de el.Si am auzit ca e in echipa ta.
Shawn:Vorbești despre mine?Pe mine ma cauți ?
Maya:S...shawn......De unde ai apărut? Se uita la el roșind .
Shawn:Pai te cunosc de undeva...Nu -i asa ca esti fiica lui ray dark?
Maya:Da ,eu sunt .
Shawn:Si eu M-am îndrăgostit de tine din prima clipa in care te-am vazut.
CITEȘTI
Inazuma 11
FanfictionSunt cea mai mare fană animes !Iubesc vocaloid ,Inazuma 11 ,Sword art ,Poneii ,Jeff the Killer ,FNAf si multe altele !sper sa va placa toate cărțile pe care le scriu