Mama lui mark in actiune de a ma salva

152 7 3
                                    

-Ajutoor !strig eu cu lacrimi in Ochi !
Mama lui Mark se plimba Si ma Aude tipand .Si se apropie de mine Si ceilalti copii din echipa .
-Mark scumpul meu ,Cine e fata aceea ?
-Mama ne ajuta sa o salvam?ea Este noul membru din echipa noastra Si prietena  lui jude sharp!
-Ray dark da i drumul !de ce ii faci asta bietei fete !?Nu mi se pare normal ceea ce faci!stiu ca vrei s-o furi  Pentru royal .Dar daca nu i sai drumu sun la politie !si am gasit aceasta fetita mica pe nume Rushie !ea imi SPUNE ca tu chiar ai Ceva in inima !e adevarat?
-Da Doamna am sa o eliberez !imi cer scuze pentru tot !Fetita are dreptate !acum lucrez cu o noua echipa !si ea Este sora capitanului de la echipa cu care lucrez !iar capitanul e cel mai bun prieten cu fidio ,Un baiat din echipa la care lucrez..
Mama lui mark:Si cum va merge cu treaba ?
Ray dark:Destul de bine.Copii sunt destul de puternici .
Jude :Iubito ,mergem la mine acasa ?
Alexia :Desigur iubi,Dar am ceva ce vreau sa-ti spun .
Jude :Ce este ?Esti bine ?
Alexia :Da Jude sunt bine,Dar surpriza este ca sunt însărcinată .
Jude :Am sa devin tatăl copiilor?
Alexia ;Normal ca da.
Axel:Ops ,ce veste bomba .Merg sa le spun celor din echipa.
Nelly:Iar noi 4 vom fi mătușile copiilor.Supeeer!
Camelia ;Abia astept .
Silvia :Si Cati vor fi?
Alexia :Pai am 3 băieți pe care ii voi numi (Tsurugi,Riccardo  si Taiyou)si trei fetițe (Kinako ,Midori si Fran)
Jude :Vom avea șase copiii?
Alexia :Da.
Camelia:Wow ce norocoasa esti.
Nelly:Am ascuns si eu ceva.Si eu sunt însărcinată cu un baiat si cu o fata(Akane si Tenma)
Celia:iar eu voi avea o fetita (Kirino)
Silvia :eu voi avea o fetita pe nume Aoi.Si un baiat pe nume Kariya .
Alexia :Sunt nerăbdătoare .

Inazuma 11Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum