Intalnirea cu Cherry Pau si cu ceilalti 36 frati

57 5 0
                                    

Irie se uita in spate Si exact Acolo se afla Roscata aceea de langa stalp .In timp Ce kazemaru cornea cu ea cherry pau ii spuse cu o voce malefica
Cherry pau:Mai,Mai ,Mai Ce facem noi Aici impreuna cu cei de la raimon?Chiar Aici te-ai dus surioara ?In Aceasta mica echipa care Nu va Mai avea sanse sa castigi urmatorul meci?.Ce dragut .
Irie :Cherry pau ,Ce cauti Aici ?Nu trebuia sa fii la conacul lui stalp de inluminat?
Cherry pau :Ce ai spus !?
Sakuma :Alexia !!!!Uite tipa aia Roscata !Si ea a facut parte din accidentul lui Jude .Ea impreuna cu Ray dark au facut asta.
Cherry pau imi zambeste malefic Si se apropie cubun citit dea supra mea.
Sakuma :Las-o n pace!!!!
Cherry pau:Mai Mai !Asta-I domnul Jirou ,Care si-a pierdut prietenul pe nume kidou Yuuuto Nu-I asa!?
Sakuma :Am sa ma razbun pentru Ce I -ai facut !
Bianca :Fugiti cu totii!!!
Alexia :Ajutooor!!!!!
Irie se întoarce către toți prietenii săi
Kazemaru se duce la Irie si o imbratiseaza foarte strâns
Irie :Kazemaru.......Nu am....Aer
Kazemaru:Scuze,dar mi-a fost foarte frica ca o sa te pierd.Spuse el cu lacrimi in ochi.
Irie :Stiu dar acum s-a terminat .Sora mea nu mai e totul,este asa cum trebuie sa fie.
  Dintr-o data apare o lumina roșie  si din ea iese ..Lucifer!?
Lucifer :Eu sunt in persoana ,Sis.Sinii face cu ochiul lui Irie .
Toți:SIS!?
Kazemaru:Am.....Irie ,Cati frați si surori erați?
Irie :eram 36 frati si surori.
Toți :36!?
Irie :Usor ca ma surziti.Tip la rândul meu.Deci de ce ai venit ?
Lucifer :Ca sa te felicit ,Ca ai reușit sa o învingi pe cherry pau.Si sa o vad pe  sora mea Draga .Ca nu te-am vazut de 150  de ani.
Irie :LUCIFER!!

Inazuma 11Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum