Deschid ochii...
OMMGGGG!!! Aproximativ 10 mii de oameni ma priveau curiosi,altii aplaudau,altii imi strigau numele ,m-am blocat pentru un moment ,dar mi-au sarit ochii in primul rand ,la o fata ce statea pur si simplu ,pãrând destul de plictisita ...era bruneta,parul lung,imbracata intr-o pereche de pantaloni de piele ,o camasa alba transparenta si bascheti...
Publicul aplauda si țipa ,asteptand sa incep...le-am facut semn celor din spatele meu (chitaristilor ,tobosarului,pianistului) mi-am apropiat microfonul de gura si bufff...publicul era in delir ,toti cantau cu mine ,in prima parte eram inca emotionata si stateam in acel metru patrat al scenei...insa ajungand la refernul piesei ,fug pe toata marginea scenei ,ating mainile fanilor care mai putin si se urcau unul pe celalat doar pentru a ajunge in fața scenei...
-cum a fost ?(il aud pe Jack imediat ce ma intorc in culise )
-n-am cuvinte,ai vazut cu ochii tai(emotile nu au trecut deloc,ma simteam intr-un fel usurata ,dar aveam adrenalina la maxim )eu trebuie sa merg in sala pentru autografe...
-sigur!ne vedem dupa ,te astept !
L-am luat in brate si am fugit spre locul in care erau cei cu bilete VIP...era poate mai bine de jumatate de sala...am inceput sa dau autografe sa fac poze cu ei...bliturile ma orbeau ,dar era frumos ,tot ce mi-se intampla,ridic privirea si o vad din nou pe tipa bruneta ,cu camasa alba si pantaloni de piele ...merg spre ea si o intreb:
-autograf?!
-Sigur ! Pentru cine ?!Ruby parca...(spuse cu o expresie foarte serioasa in timp ce imi ia pixul din mana si imi scrie pe incheietura mainii stangi "Alex") am ramas putin uimita ,trebuie sa recunosc
-nu ma asteptam la asta de la o fana (am zis râzând )
-nu sunt o fana ,sunt aici cu fratele meu mai mic ,cu care mama m-a obligat sa vin...
-ahh...asta inseamna ca nu ma cunosti(fanii trageau de mine pentru autografe si poze )
-am citit odata un interviu de al tau...dar nu mi s-a parut prea interesant (avand o expresie plictisita)
Tonul ei ma enerva intr-un fel ...insa ramaneam calma din nu stiu ce motiv...ma uit in ochii ei si observ ca erau albastri ...ma uitam la ea fara nici un fel de expresie...deodata apare un baietel de vreo 12-13 ani
-Alex!o cunosti pe Ruby?!
-nu fratioare,a venit sa...
-buna!(zic eu uitandu-ma la baietel)eu sunt Ruby!
-stiu cine esti ,faci te rog o poza cu mine ?esti foarte talentata si esti minunata din toate punctele de vedere ,insa am auzit ca iti plac fetele ,ceea ce inseamna ca nu am nici macar o sansa cu tine ...
-hai sa facem poza (zic eu râzând)
Alex ramasese blocata de cand micuțul a zis ca imi plac fetele ...
Ma uit pe mana unde era scris numele ei si zic :
-Alex,esti ok?!
-da,da,hai sa mergrem Jon(l-a luat de mana si au plecat )
Dupa ore bune de facut poze cu fanii,de dat autografe si raspuns la tot felul de intrebari...am plecat spre casa,ma uitam dupa Jack care mi-a spus ca o sa ma astepte ,insa nu-l vedeam niciune...
Am ajuns acasa ,abia atunci realizand cat de cat ce s-a intamplat in seara aceea,a fost extraordinar...am pus capul pe perna si mi-a zburat gandul la Alex,ma gandeam de ce era atat de inabordabila...in fine m-am pus la somn ...
Dimineata somul mi-a fost intrerupt de soneria telefonului,deschid ochii foarte greu si vad pe ecran "Sara"
Raspund :
-buna dimineata,Ruby,imi cer scuze ca te-am trezit ,dar trebuie sa ajungi cat poti de repede la studio.
-sigur, o sa fiu acolo, curand !
M-am ridicat cu greu din pat ,m-am imbracat ,iar in drum spre studio am oprit pentru a-mi lua o cafea...
Am ajuns la studio si acolo ma astepta Sara cu inca doi barbati care aveau in jur de 40 de ani...
-buna ziua ,domnisoara Will!(mi-se adreseaza unul dintre ei ,iar celalalt se apropie si imi intinde mana )
-Buna ziua !
-eu sunt director Sen la ABC Music School ,in Londra ,iar el este asistentul meu ,Rob!
Stateam confuza si ii ascultam...
-doamna Sara ne-a spus ca esti eleva in clasa a- 11 -a aici ,in New York
-da...
-noi te-am urmarit aseara la concertul tau si ne-a placut foarte mult ce am vazut ,am venit deoarece s-ar putea sa fiti interesata de bursa pe care am dori sa o oferim in Londra la scoala noastra !
-wauu...(exclam eu )
-e o decizie foarte importanta si definitoare carierei tale,te putem ajuta si sustine pentru a ajunge in varful top-ului...insa inainte de a semna contractul sau a il refuza ,ia-ti timpul de care ai nevoie pentru a lua decizia corecta.
-sigur ! O sa va contactez curand !
-astept telefonul dumneavoastra ! O zi buna domnisoara Will!(zise barbatul mai inalt in timp ce iesise pe usa !
Ok ...asta era mult mai mult decat ma asteptam ...si aveam de luat o decizie foarte grea sa-mi las familia prietenii,studioul ,trecutul meu aici si sa plec in Londra...sau sa-mi risc cariera pentru cateva principii si sa raman in New York...era foarte greu...si evitam sa ma gandesc la asta ...