8

220 15 0
                                    

POV Alex

Incepeam sa-mi revin usor si sa vad putin mai clar ,Ruby ma saruta din ce in ce mai intens...

-Ruby,scuze,dar nu pot face asta...
-nu,nu,nu trebuie sa facem asta (zise ea in timp ce se ridica de pe mine si ma ia de mana) scuze,nu stiu ce a fost in capul meu
- uite Ruby ,eu o sa plec in Canada la bunicii mei...si cel mai probabil o sa raman acolo pentru mult timp,parintii mei vor sa ne mutam ...
-stai ceee ?!! Cum adica sa va mutati ?!o sa vi inapoi nu ?!!
-nu stiu,nu stiu sunt foarte confuza,il legatura cu tot,cu sentimentele pentru tine,nu stiu exact ce simt si ce vreau...
-nu pot sa cred ca imi spui asta,dupa atata timp ti-ai dat seama ca nu sti ce simti ?!! ( adauga Ruby explodand de nervi)
-Ruby,am nevoie sa ma intelegi ,e ceva nou pentru mine ,nu cred ca voi putea face fața...

*se ridca din pat si iese din camera,trantind usa foarte puternic

Pov. Ruby

Nu imi venea sa cred ca imi face asta ,credeam ca e indragostita de mine,credeam ca e pe  bune si ca tot ce a fost intre noi a insemnat ceva pentru ea...sunt atat de proasta ...

*au trecut 2 saptamani decand Alex a plecat fara.

-Director Sen ! Buna ziua !s-a intamplat ceva ?!
-Buna Ruby!nu s-a intamplat nimic ,vreau doar sa te anunt de concertul de maine seara ,la ora 20:00 o sa intri pe scena! Nu intarzia!
-maine ?! Ahm...nu,nu voi intarzia!
-o seara frumoasa!
-multumesc ,la fel si dumneavoastra ! La revedere !(spun in timp ce inchid usa )

Cum adica maine ?!!!nu am nici macar cel mai mic chef de asa ceva ...

23:48
Gandul imi era doar la Alex...insa ma gandeam serios sa renunt la ea...la gandul ca as mai putea-o vedea vreodata . Ma gandeam ca am nevoie de o pauza de la tot si ca acest loc nu mai e pentru mine ,ma gandesc serios sa plec in California ,sa-mi inchiriez un apartament si sa-mi gasesc de lucru acolo macar cateva luni ,nu mai vreau sa stau aici ,in locul care-mi aduce aminte de tot,dar nici acasa nu vreau sa ma intorc ,vreau sa fiu doar eu cu mine ...

*dimineata

-buna dimineata ,domnule director !
Zic in timp ce inchid usa biroului sau .

-buna dimineata Ruby,ce te aduce aici atat de devreme ?!
-as vrea sa vorbesc cu dumneavoastra...
-sigur,Ruby,ia un loc si spune-mi ce te apasa
-pai am luat o decizie...o sa renunt la studuio,o sa plec in California pentru cateva luni ...
-poftim ?!Ruby ?!cum sa faci asta ?! Realizezi la ce renunti ?! Ai un concert in seara asta ,nu ne poti lasa balta ! Pregateam un turneu in 17 tari din Europa,nu poti placa pur si simplu ,doar pentru ca ai dat de putin greu!
-imi cer mii de scuze ,domule Seen ,sunt constienta de oportunitatea pe care o pierd ,insa e ceea ce-mi doresc acum...am zborul maine dimineata.
-Ruby,e alegerea ta ,eu vreau doar sa fii sigura...
-sunt foarte sigura ,domule director .
-prea bine atunci...macar ramai in seara asta ,pentru ultimul concert,te rog,totul e organizat,producatorii vor avea un soc daca nu o sa urci pe scena...
-...ok!o fac pentru ultima data diseara !
-multumesc Ruby !sa fi in culise la ora 19:00
-ok...la revedere !

*am inceput sa.mi impachetez lucrurile ,iar in timp ce imi puneam hainele in bagaj ,am dat peste o bluza neagra,era bluza pe care i-am dat-o lui Alex in seara in care am mers pe acoperis...am decis ca e mai bine sa o las in coltul in care era...

Mi-am pregatit tinuta pentru seara aceasta ,continea o pereche de pantaloni cu turul lasat pana dupa genunchi de piele ,o pereche de bascheti "urban shoes" un tricou negru lung si o sapca pe care scria "urban"

Era ora 19:30

Ma indreptam spre sala de concert ,ma tot gandeam ,nu eram foarte sigura de decizia pe care am luat-o insa ,nu voiam sa ma mai gandesc la asta prea mult de frica sa nu ma razgandesc ...

Am ajuns,m.am schimbat mi.am pus casca cu microfon ...si asteptam sa urc pe scena,  erau peste 10-20 de mii de oameni ,sala era enorm de mare si era full ,luminile s-au stins,s-a aprins un singur reflector in mijlocul scenei ,imi aud numele ,era timpul sa intru ,de data asta n.am intrat pur si simplu de dupa cortina ,era o trapa sub scena cu o mica trambulina ,care m-a asaltat la aproape doi metri de scena,eram inca in aer ,gata sa ajung cu picoarele pe scena ,cand am realizat cat de dor imi va fi de asta,de emotiile astea ,de fani,de mine ,cea care eram pe scena ...

*buffff!!!!

Talpile mi s.au lipit de podea !!!lumea tipa ! Luminile s-au aprins pe intreaga scena,dansatorii erau in spatele meu ,iar in casca aud !3,2,1,start!

*
You gotta go and get angry at all of my honesty
You know I try but I don't do too well with apologies
I hope I don't run out of time. Could someone call a referee?
'Cause I just need one more shot at forgiveness

I know you know that I made those mistakes maybe once or twice
And by once or twice I mean maybe a couple of hundred times
So let me, oh, let me redeem, oh, redeem, oh, myself tonight
'Cause I just need one more shot, second chances

Yeah...

Fanii cantau cu mine ,stiau fiecare vers din piesa,altii plangeau de fericire ,altora le vedeam mainile sus ,camerele telefoanelor ,altii stateau in fata scenei...

Coregrafia a fost perfecta ! Dansatorii au intrat complet in ritm ,eu fugeam de pe o partea pe alta a scenei ...

Am terminat picand pe spate in mijlocul scenei la ultimul vers ! Iar dansatorii in jurul meu ,facand parte din coregrafie .

"Va multumesc din suflet ,vreau sa va multumesc pentru toata sustinerea,sa va multumesc pentru ca fara voi nu as fi ajuns unde sunt,insa ,din pacate ,cariera mea de artist se opreste aici ,va multumesc din suflet!"

Multi dintre cei prezenti au inceput sa planga ,altora li-se putea citea dezamagirea pe fata...

Multumesc Londraaaaa!!!am urlat in microfon in timp ce ma retrageam de pe scena ,cateva lacrimi isi facusera aparitia pe fata mea...

Totul se schimba Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum