17

152 10 0
                                    

A trecut deja o saptamana... era ora 10:00 ...ma ridic cu greu din pat ,afara era vreme frumoasa...soarele era deja puternic si batea vantul usor .

Jack e mort ,Tasha si iubita ei sunt la inchisoare ,tata s-a intors acasa , am vorbit si cu mama ieri ,Sara...

-buna ,Sara
-buna
-Ce faci ?
-bine
-s-a intamplat ceva ?!
-pe langa faptul ca iubita mea ma insela cu o tipa care si-a omorat sotul ,a vrut sa o bage la puscarie si Jack e mort ,nu,nu s-a intamplat nimic
-Sara ,e mult mai complicat de atat ,o sa iti explic cand ne vedem
-ok,atunci nu o sa mai ai niciodata ocazia sa o faci
-dar ..n-am mai apucat sa zic nimic ...Sara imi inchisese deja ...

Ma gandeam sa merg la teren ,poate o voi intalnii acolo...m-am imbracat repede,am urcat pe motor si in mai putin de 10 minute am fost acolo ...

Totul era gol!niciun motor ,nici-o masina ,nici-un om...nimic...

A trecut ceva timp de cand nu am mai fost pe aici ,dar ce s-a putut intampla cu toti ?!

Mi-am scos telefonul din buzunarul gecii albe de piele pe care o aveam pe mine si le-am dat un mesaj baietilor .
"Baieti ,ne intalnim la teren in 15 minute ,va rog ,veniti "

In aproximativ 15 minute s-a strans gasca ,dar nu mai erau la fel ,noi nu mai eram la fel...totul era schimbat ...

-vreau sa vorbesc ceva cu voi ...
-pai vorbeste (zice Josh)
****
-uitati...stiu ca ce s-a intamplat a fost tragic...stiu cat de mult insemna Jack pentru voi,a fost si prietenul meu ,nu eu l-am omorat ...nici macar n-am stiu ca se intampla asta ,el mi-a prezentat-o pe Tasha ca fiimd sora lui...nu stiu ...da,sunt vinovata ca am ajutat-o pe Tasha,doar ca nu voiam mai multe probleme,eram deja implicata indirect,pentru ca tarfa a avut grija de tot...dar ...
-ok,Ruby...si pentru ce ne-ai chemat ?!
-Am o singura rugaminte la voi...haideti sa ne urcam pe motoarele astea si sa o facem ca pe vremuri ,cand totul era bine...va rog ,pentru ultima data ...

Am auzit un ok de la toti...

Asa ca am urcat cu totii pe motoare si asteptam startul...am intors capul si Sara era langa tribune ...ma gandeam sa merg dupa sa vorbesc cu ea ...

***START***
Motoarele erau turate la maxim ,vantul se simtea destul de puternic ...si vedeam cum traim toti ,din nou ...

-uitati baieti...lucrul care va face fericiti ,nu renuntati ,sunt sigura ca Jack si-ar fi dorit sa va vada aici ,pe toti ,impreuna ...eu o sa plec ...si am vrut sa va vad pentru ultima data ...aveti grija de voi ...si nu renuntati !

Au venit toti spre mine ,m-au luat in brate ,le-am promis ca o sa tinem legatura ...si ma indreptam spre vestiar sa-mi iau ultimele lucruri ...Sara era tot acolo,langa tribuna,m-am apropiat usor de ea si am luat-o in brate din spate .

-nu pot sa cred ca faci asta,nu pot sa cred ca pleci,Ruby (zice si mi-se trage din brate )
-locul meu nu e aici ,Sara ...
-dar unde e locul tau ,Ruby?!
-asta incerc sa aflu ...sper ca ai auzit tot ce le-am zis baietilor
Sara a dat afirmativ din cap ,in timp ce i se scurgeau niste lacrimi pe fata
-te rog !nu plange ,esti tânara ,esti frumoasa,viata ta abia acum incepe
-pleaca , te rog ,nu vreau sa te mai vad vreodata .

M-am ridicat si am plecat...incet spre usa...am urcat pe motor si am ajuns acasa ...


****bun,imi cer scuze ca n-am mai scris un timp ,dar am revenit acum!astept idei ,pareri ,sugestii,va pup***

Totul se schimba Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum