Am aruncat microfonul imediat ce am coborat de pe scena si am fugit spre cabina de proba,am inchis usa cu cheia ,m.am pus jos si am izbucnit in plans,totul era pierdut ,cariera mea,pentru care am muncit atat de mult ,atatia ani,am sacrificat atatea,familia mea,prietenii mei ...Alex...aveam nevoie de ea mai mult ca niciodata ,insa probabil ea e cu cineva acum ,altcineva o saruta ,altcineva o tine in brate,langa altcineva adoarme ,altcineva ii fura flori la oameni de pe strada ,doar pentru a ii demostra ca e curajoasa si pentru a o face sa râdã...acum e altcineva cu ea.
Am continuat sa ma gandesc la toate astea timp de 10-15 minute...apoi m-am ridicat si am iesit gandindu-ma sa ma duc spre camin ,avand in vedere ca maine trebuie sa ma trezesc de dimineata si sunt si obosita.
***cand am iesit intreaga echipa ma privea,cativa dintre ei plangeau ,ma indrebau de ce am ales sa fac asta ...
-Ruby ,nu pot sa cred ca pleci ,cu totii ne-am atasat foarte mult de tine,esti o persoana minunata,te rugam,mai gandeste-te ...
-va multumesc din suflet baieti ,insa am luat o decizie deja...sper sa ne revedem curand !
"Si noi "au spus toti in cor
Mi-am luat ruxacul si am iesit pe usã
Afara ploua,aveam o sapca in cap si peste ea gluga de la jacketa gri pe care o purtam...mi-am aprins o tigara mergeam pe strazile ude ,era intuneric, m-am oprit cateva secunde ,am pus mana pe telefon si am cautat-o pe Alex in agenda...eram pe puctul de a o suna pentru ai spune cat de mult o iubesc si cat de mult mi-as dori sa se intoarca,apoi ,m.am gandit daca are rost ,daca asta ar schimba cu ceva situatia ,sau doar ar complica-o...asa ca l.am pus inapoi in buzunar si am continuat sa merg...
*am ajuns acasa destul de tarziu ,dar aveam nevoie de o plimbare...bagajul era facut ,totul era pregatit ,m-am pus in pat si am adormit
Dimineata suna ceasul ...ma uit el era ora 06:00
La 7:00 trebuia sa fiu in aeroportM-am ridicat nostalgic din pat...m-am imbracat ,mi-am luat bagajul si am iesit din camera,ma gandeam sa imi iau ramas bun de la directorul Seen si sa.i las cheia camerei ,dar nu era in birou ,asa ca am pus cheia pe masa si am iesit .
Odata ce am ajuns in fața aeroportului ,am coborat din taxi ,am pasit pe usa enorm de mare din sticla a Luton ului si ma indreptam spre poarta de imbarcare...
Am asteptat in jur de 30 de minute pana sa ma pun pe scaun si sa aud
*"buna ziua,stimati pasageri ,zborul Londra - Los Angeles este pregatit ...va dorim un zbor placut !"Totul era pregatit ,pasagerii erau asejati,centurile erau puse ,geamurile era sus ,iar eu eram pierduta complet in gandurile mele ,incepea sa.mi para rau ca am renuntat la visul meu ,dar nu acceptam si refuzam sa ma gandesc la asta,imi era dor de Alex...de casa ,de parinti ,de prieteni ,DE ABSOLUT TOT ...
Intorc privirea spre cealalta parte a avionului si vad pe scaunul din fața mea o fata, o fata care avea parul lui Alex,daca stau bine sa observ era si jacketa lui Alex...OMGGG !!!
Era Alexxx!!! Ma ridic-Alexxxx?!!!
-Ruby?!!!!
-ce cauti aici ?!!
-ce cauti tu aici ?!!!
-Ruby,te iubesc si imi pare rau ca am plecat ...
-si eu te iubesc ,Alex(am zis in timp ce ma aplecam sa o sarut)*ma scuzati domnisoara,trebuie sa coborâti ,am ajuns la destinatie!
Zise una dintre stewardese.FUCCCKKKKK!!!Am tipat ,nu pot sa cred ca a fost doar un vis ,
,era aici ,zic in timp ce ma ridic sa verific scaunul din fata ,dar avionul era gol ...In Los Angeles era ora 10:45
Am ajuns in fața aeroportului si ma gandeam sa merg la o cafenea,sa beau ceva si sa-mi si gasesc un loc in care sa stau.Am gasit mai multe numere de telefon ,intr.un ziar si am inceput sa sun,am fost am vazut cateva apartamente ,dar nu mi-a placut niciunul ...toate erau foarte mari ,in centrul orasului ,unde era o nebunie totala...am mai vorbit cu un domn sa ne vedem in 15 minute pentru a vedea alt apartament.
-buna ziua ! Ma numesc Rolly ! Si sunt agent imobiliar ,urmati-ma ,va rog!
-buna ziua!Am mers cu el ...si am intrat intr-o casa foarte ,foarte draguța,era clasica ,nu foarte mare si era la un capat de plaja...
-singura problema ar putea fi terenul din spate ...
-poftim?!
-In spatele casei este un teren ..cu huligani adolescenti si alte chestii care fac zgomot ...
-ahm,nu cred ca ma vor deranja,ramane !
-ma bucur!merg in masina dupa contract!Am semnat contractul ...si am inceput sa despachetez ,casa era foarte frumoasa si faptul ca era cu iesire la ocean ma facea sa radiez ...
Am hotarat sa merg sa dau o tura de cartier,sa vad ce si cum ...
M-am plimbat putin pe plaja si am ajuns pe strada cealalta, in spatele casei mele.
Era un teren enorm de mare ,cu motoare,masini,skate.uri ,long bord.uri ,bmx.uri si alte chestii zgomotoase ,cum a spus Rolly :)) erau foarte multi adolescenti ...
-cauti pe cineva ?!
.......
.......
.......
.......
***Next la 10 voturi ! ***