Sokağın ortasında öylece dikilmiş birbirimize bakıyorduk.Merih yanıma geldi:
-Benimle gelir misin?Sana anlatmam gereken şeyler var.
İtiraz edemedim.Büyükçe bir binaya geldik.Bana bir fincan kahve verdi.
-Bellatrix,sana anlatmam gereken .şeyler çok önemli.Bu yüzden iyi dinle.Ateş elemntine sahipsin ve bu güç çok fazla.Kötü ve iyi.Ve ayrıca...Sonsun.Yıldız Enerjisi'ne sahip son kisisin.Bir sürü güç vardır,ateş enerjisi,elektrik enerjisi.Yıldız enerjisi,farklı bir güçtür.Dengelenmesi lazım.
Kahvesinden bir yudum daha alarak devam etti;
-Yıldız Enerjisi uzayı kapsar.Uzaydaki tüm güçleri yonetebilirsin.Avcılar seni arıyor.Bu yüzden dikkatli olmalısın.Bu günlük bu kadar yeter.
...
İlay
Bir kaç gündür Gece aklımdan çıkmaz hale gelmişti.Duvarları sarmaşıklar kaplamıştı.Telefonumdan bir şarkı açtım (medyada).Merih Yıldız Enerjisi olayını bugün Antares'e açıklamıs olmalıydı.Bir kaç gün sonra yolculuğa çıkacaktık.Wattpad'i açtım EnverVefa'nin kitabına baktım.Güzel bir kurguydu.Bu aralar epope_glcn'in kitabı Dikkat Koca Araniyor'a sarmıştım.Sınavdan somra okuyup hönkürmemek için kendimi zor tutyordum.Komiks bir kurguydu.(Okuyun?).pillikutuphane'nin kitabı Ev Kızı Evren de mükemmeldi.Ya sessizlikbilesustu'nun 4 Tatlı Bela'sına?Bunları okurken hala Geceyi düşünüyordum.Kendimi Güç kitabıma yoğunlaştırdım.Gee aklımdan çikarsa iyi olacaktı.
Beğendiğiniz mi?Dayanamadım yb yazdım.Haftaya sürpriz bolum gelebilir belki.Ama sadece belki,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapkaranlık 1-Yıldız Enerjisi(Düzenleniyor)
Science FictionBellatrix,bildiğiniz kızlardan değil.Bilmemeniz de sizin suçuniz değil. Yaşa veya öl... ....