ŞİMDİ OKUDUĞUN Kapkaranlık 1-Yıldız Enerjisi(Düzenleniyor) Bilim Kurgu Bellatrix,bildiğiniz kızlardan değil.Bilmemeniz de sizin suçuniz değil. Yaşa veya öl... .... #aksiyon #aşk #bella-ilay #bilimkurgu #dostluk #dylan-merih #fantastik #ilias-gece #jane-bellatrix #macera #toprak #çınar ▶ Duyuru-Karakterlerin Fotoğrafları 67 8 8 asosyalkitapkurdu0 tarafından asosyalkitapkurdu0 tarafından Takip Et Paylaş Profiline Gönder E-posta ile paylaş Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Profiline Gönder E-posta ile paylaş Hikayeyi şikayet et Karakterleri hatırlatırım;Bellatrix-Jane AldridgeMerih-Dylan O Brienİlay-Bella Thorne(Taylor'ı değiştirdim)Gece-İlias Avaskantiras Bellatrix; Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Merih; Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. İlay; Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Gece; Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Yeni bölümü yakında yüklerim.